Twórcy Oshee mają nowy pomysł na biznes. W firmę zainwestował Michał Sołowow

Twórcy Oshee mają nowy pomysł na biznes. W firmę zainwestował Michał Sołowow
Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński: twórcy marki napojów Oshee mają nowy pomysł na firmę w branży FMCG. To Eatyx, czyli posiłki mogące zastąpić dowolne danie w ciągu dnia. W pomysł uwierzył (i zainwestował) jeden z najbogatszych Polaków, Michał Sołowow.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Eatyx to marka, której misją jest tworzenie rozwiązań z zakresu nowoczesnego odżywiania i suplementacji. Koncept, za którym stoją twórcy Oshee – Dariusz Gałęzewski i Dominik Doliński – ma odpowiadzieć na rosnące tempo życia (zwłaszcza w dużych miastach), nadmierną emisją gazów cieplarnianych (także tych pochodzących z produkcji mięsa i nabiału), wzrost cen żywności spowodowany zmianami klimatu i będące ich skutkiem klęski żywiołowe, zanieczyszczenie środowiska i wyjałowienie gleby, przekładające się na spadek jakości żywności. 

– W obliczu wielu czynników zewnętrznych racjonalne komponowanie codziennych posiłków, tak aby zaspokajały wszystkie potrzeby organizmu, jest dziś coraz trudniejsze. Produkty Eatyx stworzyliśmy z myślą o wszystkich tych, którzy w realiach współczesnego życia chcą mieć więcej czasu dla siebie i dbać o sylwetkę, nie zapominając przy tym o zdrowym, smacznym odżywianiu oraz potrzebie ochrony planety – mówi Dominik Doliński, jeden z założycieli marki. 

– Eatyx to nie tylko funkcjonalne i bardziej ekologiczne alternatywy klasycznych posiłków czy uzupełniające linię nowoczesne suplementy diety, ale przede wszystkim zupełnie nowa kategoria hiperżywności, która – co powiem z pełnym przekonaniem – zrewolucjonizuje w najbliższych latach rynek spożywczy nie tylko w Polsce, ale i na świecie - dodaje.

O potencjale produktów eatyx oraz rozwoju kategorii hiperżywność (eng. hyperfood) może świadczyć także fakt, że w nowy biznes twórców Oshee, zainwestował jeden z najbogatszych Polaków i największych prywatnych inwestorów w kraju – Michał Sołowow. 

Przeczytaj także: Pomysł na biznes

Eatyx, czyli pomysł na biznes?

Podstawę marki tworzą dzisiaj produkty ze zbilansowanym składem. Każdy z nich zawiera tyle samo składników odżywczych, co tradycyjny posiłek. Ponadto produkty Eatyx są wzbogacone o witaminy, minerały, probiotyki i adaptogeny. Jak deklarują twórcy firmy, zapewniają uczucie sytości od 3 aż do 5 godzin. Klienci wybierać mogą pomiędzy: batonami, posiłkami w formie płynnej (gotowymi do spożycia), a także posiłkami na zimno i na ciepło do samodzielnego sporządzenia w kilka minut. Każdy z nich dostępny jest w kilku wariantach smakowych.

– Eatyx to nasza odpowiedź na wyzwania, z którymi na szeroką skalę mierzy się dziś ludzkość i planeta. Te pełnowartościowe produkty z powodzeniem mogą być codzienną, przyjazną dla środowiska alternatywą dla klasycznych posiłków. To jednocześnie narzędzie pozwalające działać skutecznie tam, gdzie przeludnienie, konflikty zbrojne, degradacja środowiska, klęski żywiołowe czy bezprecedensowe susze powodujące brak wody, grożą wizją braku bezpieczeństwa żywnościowego. Myślimy również o krajach zagrożonych brakiem dostępu do jakościowej żywności, w szczególności dla dzieci, dla których eatyx jako pełnowartościowa alternatywa klasycznego posiłku, może być często jedyną podstawą zdrowego rozwoju – mówi Dariusz Gałęzewski. 

Uzupełnieniem linii Eatyx są suplementy diety w formie boosterów i kapsułek, będące codziennym wsparciem organizmu. Firma, w kooperacji z jednym z koncernów medycznych, planuje wprowadzić również kategorię żywności medycznej.

Produkty są już dostępne na rynku. Można je kupić na stronie internetowej Eatyx.eu. Sukcesywnie są wprowadzane także na półki najlepszych sieci handlowych. Będzie można je znaleźć w strefach z daniami gotowymi i produktami do jedzenia „on the go”.

ZOBACZ RÓWNIEŻ