Paweł Bechciński: "Wartości promowane przez markę stają się kluczowym kryterium wyboru dla klientów"

Paweł Bechciński
Paweł Bechciński
Od firm oczekuje się jasnych stanowisk i spójnych działań. Deklarowanie swoich opinii w ważnych społecznie kwestiach staje się wręcz koniecznością - uważa Paweł Bechciński, Dyrektor ds. Ludzi i Kultury Organizacji w IKEA Retail Polska.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

- O firmie jako organizacji lubię myśleć jak o dobrze wspólnym. W IKEA chcemy angażować pracowników wokół konkretnych aktywności związanych z ważnymi dla nas wartościami, a jednocześnie staramy się oddziaływać na partnerów zewnętrznych i klientów - tłumaczy Paweł Bechciński, Dyrektor ds. Ludzi i Kultury Organizacji w IKEA Retail Polska.

- Rola przywódcy w organizacji - zwłaszcza w dobie kryzysu - staje się kluczowa. Niezwykle istotny jest fakt, w jaki sposób budujemy poczucie bezpieczeństwa oraz to, jak zarządzamy ludźmi - dodaje Bechciński.

Zachęcamy do odsłuchania całej rozmowy z ekspertem. Wywiad odbył się podczas Open Eyes Economy Summit 2022 w Krakowie.

ZOBACZ RÓWNIEŻ