Obsługa nieruchomości w kurortach wakacyjnych. Vela Poland wystartowała z kampanią crowdinvestingową

Michał Ćwierzyk
Michał Ćwierzyk
Spółka Vela Poland, właściciel marki Tripinvest oferującej kompleksową obsługę nieruchomości w kurortach wakacyjnych, wystartowała z kampanią crowdinvestingową. W ramach emisji akcji serii E planowane jest pozyskanie 962 tys. zł, które zostaną przeznaczone m.in. na skalowanie biznesu w Belgii i Niderlandach. Docelowo w perspektywie 2 lat spółka planuje debiut na rynku NewConnect.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

- Z roku na rok obserwujemy coraz większe zainteresowanie nieruchomościami w najbardziej słonecznych częściach Europy. Od czterech lat sukcesywnie budujemy naszą markę Tripinvest w Polsce i obsługujemy zarówno klientów korporacyjnych, jak też indywidualnych. Dzięki wykorzystaniu unikalnych kompetencji w tworzeniu platform e-commerce rozwijamy naszą stronę z ofertami tripinvest.pl. Szczególnie na przestrzeni ostatniego roku zauważyliśmy ponad 760-procentowy wzrost wyświetleń naszych ofert, osiągając wynik do 50 tys. wyświetleń serwisu tygodniowo. Prowadzimy obecnie rozmowy z klientami, którzy są zainteresowani nieruchomościami o łącznej wartości 55 mln euro. Środki z emisji crowdinvestingowej zapewnią nam przede wszystkim dotarcie z ofertą do klientów w Belgii i Niderlandach. Rynki te są kilkukrotnie większe od polskiego i zapewniają możliwość dalszego, dynamicznego rozwoju – komentuje Michał Ćwierzyk, prezes zarządu Vela Poland S.A.

W ramach emisji akcji serii E spółka planuje pozyskać od inwestorów 962 tys. zł z przeznaczeniem na realizację kluczowych celów inwestycyjnych. Oprócz wspomnianego otwarcia działań na rynkach belgijskim i niderlandzkim Vela Poland S.A. zamierza zwiększyć ruch organiczny i promocję serwisu oraz podjąć intensywne działania marketingowe.

Sprawdź też: Kylie Jenner

Vela Poland S.A. jest właścicielem marki Tripinvest oraz serwisu tripinvest.pl. Spółka zapewnia polskim klientom kompleksową obsługę nieruchomości w Hiszpanii, Francji i Chorwacji, a niedługo również w Portugalii. Vela Poland umożliwia wsparcie w procesie kredytowania, potransakcyjnej obsługi inwestycji oraz program zamiany mieszkań na rynku polskim i zagranicznym. Spółka stale rozwija program partnerski w celu pozyskania na terenie Polski klienta, zainteresowanego zakupem nieruchomości zagranicznych, a także rozbudowuje sieć zewnętrznych biur obsługi klienta, zapewniających obsługę pozyskanego klienta na lokalnym rynku.

- Mamy ambitne plany rozwoju naszego biznesu. Stworzyliśmy kompleksową ofertę, która została doceniona na polskim rynku i teraz chcemy powtórzyć sukces na kolejnych. Przy sprzyjających warunkach w perspektywie dwóch lat planujemy również zadebiutować na rynku NewConnect. Stworzy to nam zupełnie nowe możliwości skalowania biznesu oraz zapewni dostęp do nowych grup inwestorów - podsumowuje Ćwierzyk.

Spółka w 2022 r. prognozuje ok. 1,6mln zł przychodu oraz blisko 500 tys. zysku EBITDA.

ZOBACZ RÓWNIEŻ