7 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę, wybierając call center
fot. Adobe StockDobre call center może pomóc nam sprzedać nasze produkty, poinformować o nas potencjalnych klientów, czy też pełnić funkcję naszej skrzynki kontaktowej, jeśli klienci chcą do nas dzwonić. Można call center stworzyć samemu – co kosztuje i wymaga sporej wiedzy i odpowiednich ludzi – ale też można poszukać firmy, która takie usługi oferuje. Jak ją wybrać?
Pierwsze pytanie, na które musimy w tym wypadku znaleźć odpowiedź, to jakie są nasze potrzeby. Wachlarz usług, które oferuje firma prowadząca call center, jest ogromny. Od kampanii outboundowej, czyli generującej tzw. leady i umawiające spotkania, poprzez usługi tzw. ocieplenia bazy, czyli przedzwonienia danej puli rekordów i zbadanie zainteresowania danym produktem, po usługi inboundowe, gdzie call center pełni funkcję np. naszej infolinii (wyjaśnienie co oznaczają wszystkie te pojęcia znajdziesz w ramce). Z reguły najczęściej najważniejsze są kampanie związane z pozyskiwaniem nowych klientów. I taka potrzeba pojawia się zazwyczaj.
Generalna zasada, o której powinniśmy pamiętać, jest taka, że zlecając naszą kampanię call center, oddajemy na zewnątrz możliwość budowania kampanii wizerunkowej naszej spółki. Z pełnymi tego konsekwencjami, jeśli więc wybierzemy źle, to nie tylko kampania będzie nieudana, ale może też ucierpieć wizerunek naszej firmy. Klient nie tylko nie zapozna się z naszym produktem, ale także będzie np. zirytowany...
Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl
Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?
- Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
- Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
- Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
- Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska
Więcej możesz przeczytać w 8/2019 (47) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.