Reklama

korporacja

zobacz inne tematy
W poszukiwaniu sensu pracy [FELIETON]

W poszukiwaniu sensu pracy [FELIETON]

PowerPointy o PowerPoincie, szukanie synergii, lewarowania, KPI na wczoraj. Biegniesz jak chomik w korpokołowrotku. Ale oczywiście to często ruch bez realnego postępu. W piątek dostaniesz motywacyjnego mema z HR-ów, że trzeba myśleć outside the box, by sięgnąć po low hanging fruits. Bingo! Już wiesz. Na koniec znowu będzie familijnie, obowiązkowa integracja i pamiętaj, wszyscy jesteśmy tu rodziną (dopóki nie przyjdą cięcia). Ale Dream big i Enjoy the journey!.

Zostać czy nie zostać w korpo? Oto jest pytanie!

Zostać czy nie zostać w korpo? Oto jest pytanie!

Pytanie, na które trudno odpowiedzieć. Jeden founder powie tak, drugi powie nie. – W korporacji brakowało mi bardzo ważnego elementu – prawdziwej przygody – wskazuje jeden z moich rozmówców. Problem w tym, że przygodą nie opłacisz rachunków.

Nie warto szukać bezpiecznych rozwiązań. Wywiad z Grzegorzem Wójcikiem

Nie warto szukać bezpiecznych rozwiązań. Wywiad z Grzegorzem Wójcikiem

Decyzja o własnym startupie rzadko kiedy jest w pełni racjonalna. Obecnie wypłacam sobie dwa i pół razy niższe wynagrodzenie niż to, które 10 lat temu otrzymywałem w Grupie Allegro. Czy to brzmi racjonalnie? – pyta Grzegorz Wójcik (ex-Grupa RMF, Grupa Onet.pl, Allegro Group), współzałożyciel i CEO Autenti.

Elastyczność daje komfort. Wywiad z Moniką Frydrych

Elastyczność daje komfort. Wywiad z Moniką Frydrych

Wydawało mi się, że aby założyć własną firmę trzeba mieć unikatowy pomysł, w pewien sposób wymyślić koło na nowo. Ale biznes tak nie działa najlepsze pomysły to te, gdzie po prostu filtrujesz swoją wiedzę i doświadczenie i odnajdujesz się w segmencie, który dobrze znasz – wskazuje Monika Frydrych (ex-L’Oréal, Douglas Polska, Zalando), założycielka marki Luare.

Korporacja – miejsce marzeń karierowiczów czy usypiacz własnych marzeń?

Korporacja – miejsce marzeń karierowiczów czy usypiacz własnych marzeń?

Korporacja z nieskazitelną reputacją, projekty globalne i modna międzykulturowość. Bilans dodatni, z gwiazdką, wliczając owocowe czwartki i bonusy na platformie worksmile. Po co masz marnować czas na własne pomysły, zamiast iść wydeptaną ścieżką starszych kolegów, szybko awansować i piąć się po szczeblach kariery?

Mroczne przedmioty pożądania. Recenzja filmu "Kup teraz. Jak manipuluje się klientami"

Mroczne przedmioty pożądania. Recenzja filmu "Kup teraz. Jak manipuluje się klientami"

W ciągu godziny na świecie powstaje 68 tys. telefonów komórkowych. Każdej minuty produkuje się 90 tys. ubrań, a co sekundę 12 t plastiku. Później to wszystko trzeba jeszcze sprzedać, najlepiej przemieniając je we wspaniałe „obiekty pożądania”. Jak się to robi? Pokazuje to film dokumentalny „Kup teraz. Jak manipuluje się klientami”.

Muzy i marki

Muzy i marki

Korporacje na potęgę budują swoje muzea. Fenomen „marketingu dziedzictwa” jest tematem prac naukowych, a działy PR firm starają się mierzyć jego skuteczność. Czego marki szukają w muzeach? I co przyciąga do nich publiczność?

Reklama