komunikacja

zobacz inne tematy
Megatrendy komunikacyjne w 2024. Królowa jest tylko jedna

Megatrendy komunikacyjne w 2024. Królowa jest tylko jedna

Nowy rok to zawsze moment, gdy naszą przestrzeń informacyjną zalewają artykuły i wpisy eksperckie o 5, 7 lub 10 głównych trendach na nadchodzące 12 miesięcy. Ale nie o tym będzie ten artykuł. Czas spojrzeć bliżej na jeden, kluczowy megatrend 2024 roku. Oto z dniem 1 stycznia unijna dyrektywa CSRD wchodzi w życie w Polsce – skończył się czas nieskrępowanego promowania się przy blasku ESG. Zapraszamy na realny sprawdzian z wiarygodności i odpowiedzialności.

Komunikacja firmowa z akuszerką w tle

Komunikacja firmowa z akuszerką w tle

Pracownik i firma potrzebują dobrej rozmowy – z feedbackiem dotyczącym wspólnych działań. To dzięki niej można budować wzajemne zaufanie i zaangażowanie. Dobra komunikacja wewnętrzna w firmie daje przestrzeń na tę rozmowę i sprawia, że obie strony mają głos – przekonuje dr hab. Jacek Wasilewski, medioznawca.

Raport Pracownik w centrum uwagi. Komunikacja - tajna broń firmowa

Raport Pracownik w centrum uwagi. Komunikacja - tajna broń firmowa

Dzięki ciekawym pomysłom i rozwiązaniom komunikacja wewnętrzna może nie tylko informować pracowników o ważnych wydarzeniach firmowych, ale także angażować ich i sprawiać, że staną się ambasadorami marki. A to bezcenne w czasach, gdy pozyskanie i utrzymanie dobrego specjalisty jest tak trudne.

Raport Pracownik w centrum uwagi. Uważność i empatia to dobra komunikacja

Raport Pracownik w centrum uwagi. Uważność i empatia to dobra komunikacja

Wsłuchiwanie się w potrzeby pracowników i empatyczne reagowanie na nie to podstawowe wyzwania, jakie stoją przed działami komunikacji – przekonuje Izabela Tworzydło, dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej, rzeczniczka prasowa BNP Paribas Bank Polska. Dodaje, że choć to trudne, trzeba unikać zalewania pracowników informacjami.

Tęczowy biznes, czyli 5 porad jak działać, żeby nie wykluczać

Tęczowy biznes, czyli 5 porad jak działać, żeby nie wykluczać

Jak projektować rozwiązania przyjazne dla wszystkich i formułować niewykluczające komunikaty, które mogą ratować życie? Na jakie rozwiązania w sektorze publicznym, NGO i biznesu warto zwrócić uwagę? Wypada zacząć od języka. Przedstawiamy pięć zasad komunikacji, która nie wyklucza, lecz włącza.

Praca zdalna. Co dalej ze skuteczną komunikacją?

Praca zdalna. Co dalej ze skuteczną komunikacją?

Po co nam skuteczna komunikacja? by zaoszczędzić czas, podejmować dobre decyzje, budować relacje, by rozumieć i rozwijać się. Praca zdalna nam to znacząco utrudniła. Co nas czeka dalej? Odpowiedź przygotowała Anna Oleksy, ekspert zarządzania i psycholog biznesu, Uniwersytet SWPS.