Glovo

zobacz inne tematy
Glovo dostarczy do klientów ubrania. Nowy projekt firmy

Glovo dostarczy do klientów ubrania. Nowy projekt firmy

Platforma Glovo i polska marka modowa Laurella nawiązały współpracę, dzięki której klienci z Warszawy oraz Poznania mogą – za pośrednictwem aplikacji – łatwo i szybko zamówić produkty odzieżowe z ekspresową dostawą do domu zrealizowaną w ciągu kilkudziesięciu minut. Od grudnia usługa będzie dostępna również dla mieszkańców Krakowa. Laurella to pierwszy brand modowy, który pojawił się na Glovo.

Carlos Silvan. Poza biznesem

Carlos Silvan. Poza biznesem

Carlos Silvan to główny menedżer Glovo Polska. W swoim życiu mieszkał w ponad 15 krajach i z każdym miejscem ma wiele wspomnień. Choć kocha jedzenie, zwłaszcza jego lokalne odmiany, to przekonuje, że nic nie przebije hiszpańskiej kuchni. Uwielbia te chwile, gdy wsiada do samochodu, po czym opuszcza szyby w ciepły letni dzień i spokojnie jedzie wzdłuż katalońskiego wybrzeża...

Wojna o marże

Wojna o marże

Ratunek w kryzysie czy dobijanie bezbronnych? Wokół pośredników zajmujących się dostawami jedzenia z restauracji do klientów wybucha coraz więcej kontrowersji.

AmRest pozbywa się udziałów w Glovo

AmRest pozbywa się udziałów w Glovo

Firma AmRest poinformowała o sprzedaży udziałów w Glovo, hiszpańskim startupie zajmującym się dowozem żywności do domów klientów. Wartość transakcji to ponad 76 mln euro.