Starbucks z opcją dostawy w Polsce. Do 25 października bez opłaty za dowóz

Starbucks z opcją dostawy w Polsce. Do 25 października bez opłaty za dowóz
Starbucks nawiązuje współpracę z aplikacją Glovo i wprowadza bezkontaktową opcję dostawy wybranych produktów. Usługę oferują kawiarnie na terenie całej Polski.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Według badania przeprowadzonego w lipcu b.r. przez SW Research na zlecenie Glovo, aż 40% Polaków zamawia jedzenie z dostawą przynajmniej raz w tygodniu. Starbucks spróbuje wykorzystać ten trend i umożliwi klientom zamawianie napojów oraz wybranych produktów za pośrednictwem właśnie Glovo. W związku z nadal obowiązującym dystansem społecznym, dostawy będą odbywały się bezkontaktowo, a napoje i posiłki będą przygotowywane z uwzględnieniem wszelkich wytycznych dot. zasad higieny i bezpieczeństwa. Między 12-25 października, w ramach promocji, klienci kawiarni będą mogli zamawiać swoją ulubioną kawę i przekąski bez opłaty za dostawę.

Starbucks to kolejna marka rozwijana w Polsce przez firmę AmRest, która inwestuje w rosnący w szybkim tempie rynek delivery (wcześniej uczyniły to m.in. Pizza Hut i KFC).

ZOBACZ RÓWNIEŻ