branża gamingowa

zobacz inne tematy
Gra Play of Battle pozyskała 1,65 mln zł w emisji prywatnej. Do budżetu produkcyjnego dorzuciło się 8 inwestorów

Gra Play of Battle pozyskała 1,65 mln zł w emisji prywatnej. Do budżetu produkcyjnego dorzuciło się 8 inwestorów

1,65 mln zł zasili budżet produkcyjny gry Play of Battle tworzonej przez warszawskie studio gamedevowe o takiej samej nazwie. Środki pozyskano w ramach przeprowadzonej we wrześniu br. emisji prywatnej, w której uczestniczyło siedmiu inwestorów indywidualnych i jeden większy podmiot. Spółka nie wyklucza kolejnej rudny finansowej - tym razem w trybie oferty publicznej.

Dobre recenzje to nie wszystko. Zbyt duży "hype" przeszkodził CD Projekt i CI Games?

Dobre recenzje to nie wszystko. Zbyt duży "hype" przeszkodził CD Projekt i CI Games?

W ostatnich tygodniach jesteśmy świadkami dużych premier polskich spółek gamingowych. Najpierw CD Projekt z dodatkiem “Widmo Wolności” do Cyberpunka 2077, a teraz CI Games i “Lords of the Fallen”. Wydawało się, że to przyniesie kolejną hossę na rynku polskiego gamedevu. Jednak po wysokich stopach zwrotu obecnych w latach 2020-2021 nie ma już śladu.

Symulator paparazzi, kloszarda, a nawet kozy. Symulatory w Polsce coraz popularniejsze

Symulator paparazzi, kloszarda, a nawet kozy. Symulatory w Polsce coraz popularniejsze

Symulator paparazzi. Symulator ochroniarza. Symulator mechanika pracującego na jednej z pierwszych kolonii marsjańskich. Polskie studia produkują coraz więcej gier, w których wykonujemy różne – czasem dziwne lub nietypowe – zawody. Symulatory stają się naszym dobrem narodowym! A może to po prostu pragmatyczne wykorzystanie naszych ukrytych potrzeb?

Łukasz Dębski: "Dobry symulator daje ci wręcz poczucie stania się bogiem" [WYWIAD]

Łukasz Dębski: "Dobry symulator daje ci wręcz poczucie stania się bogiem" [WYWIAD]

Dobry symulator to taki, który dba o równowagę między wysokim stopniem realizmu a zaangażowaniem gracza. Dajesz ludziom możliwość zderzenia się z tym, co zawsze chcieli robić, ale nie byli w stanie. Tak sprzedaliśmy ponad 1 mln egzemplarzy Cooking Simulator wraz z dodatkami. Inwestorzy nam zaufali i dziś jesteśmy wyceniani na 140 mln zł – mówi Łukasz Dębski, cofounder i CEO Big Cheese Studio.

Gry wydaje się wtedy, kiedy są gotowe... [WYWIAD]

Gry wydaje się wtedy, kiedy są gotowe... [WYWIAD]

Gry wydaje się wtedy, kiedy są gotowe. To nasza strategia. Dzięki takiemu podejściu wszystkie wydane dotychczas tytuły mają aż 90 proc. pozytywnych recenzji – mówi Maciej Nowak, prezes Road Studio.