weronika rosati
zobacz inne tematyStartuje kampania filmu "Król dopalaczy". Twórcy chcą zebrać prawie 3 mln zł
Na platformie Crowdway.pl rusza emisja crowdfundingową, wspierająca produkcję filmu "Król dopalaczy". Budżet projektu wynosi 5,7 mln zł, a firma Król Dopalaczy Film SA chce pozyskać od inwestorów społecznościowych 2,85 mln zł, czyli połowę kosztów realizacji projektu. Pozostała część została już wniesiona przez koproducentów.
Polska marka kosmetyków naturalnych chce zebrać 1 mln zł. Twarzą kampanii Weronika Rosati
Spółka Lajuu wprowadza na polski rynek nową markę stworzoną wspólnie z aktorką Weroniką Rosati. Innowacyjne komponenty, naturalne i wegańskie receptury oraz etyczna produkcja - tak reklamują markę jej twórcy. Nowy podmiot chce pozyskać blisko 1 milion złotych na rozwój swojego biznesu oraz podbicie rynku nie tylko polskiego, ale i amerykańskiego.
Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati
Spółka Lajuu wystartowała z kampanią crowdfundingową. Tworzone przez nich produkty pielęgnacyjne mają być naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach oraz sprzedawane w szklanych opakowaniach. Celem rozpoczętej emisji jest pozyskanie blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański.
Polskie kino w crowdfundingu. Można inwestować w "Króla dopalaczy"
"Król dopalaczy" będzie filmem o 29-letnim Janie S., który na lukach w polskim prawie zbudował imperium dopalaczy. W głównych rolach zobaczymy m.in. Tomasza Wołoska, Łukasza Simlata i Weronikę Rosati. Emisja crowdfundingowa ruszy na przełomie I i II kwartału 2021 roku.