wartość marki
zobacz inne tematyMarka Godna Zaufania. Cyfrowa gospodarka z mniejszym zaufaniem
W internecie marka podlega nieustannej ocenie. Tutaj szybko wykrywane są ściemy i fałszywe intencje. Dlatego trzeba być do bólu szczerym, szybko reagować na kryzysy i nie przesadzać z komunikowaniem – mówili uczestnicy debaty Marki Godnej Zaufania.
Budowa marki a zyski. Jak zarobić więcej na wartościach?
Najcenniejsza – to określenie, które wbrew pozorom wcale nie odnosi się wyłącznie do wyceny brandu. Jego siła ukryta jest w wartościach, które za sobą niesie. Tylko tak można zbudować markę godną zaufania.
Gotowi na kryzys. Jak nie zniszczyć swojej marki? [WYWIAD]
Każda marka chciałaby być godna zaufania. Podstawą zaufania jest poczucie bezpieczeństwa. Jak je budować, podpowiada Paweł Tkaczyk, strateg marki.