smartbee club
zobacz inne tematyRoboty, szkoły programowania, ekologiczne klocki. Branża dziecięca staje się coraz bardziej zyskowna
Szybki rozwój sektora edtech oraz sprzedaż przez internet rozbuchały polski rynek zabawek do wartości 15 mld zł. Zmieniły się też zwyczaje konsumentów, którzy za dobre zabawki są w stanie płacić więcej. Czy polskie firmy potrafią to wykorzystać?
Żegnaj, szkoło! To najlepsze polskie edtechy [TOP 10]
Oczywiście taka szkoło, jaką znaliśmy dotychczas. Bo choć potrzeba uczenia się jest niezmiennie ważna, do dyspozycji mamy inne narzędzia: Messenger wypiera słowniki językowe, a rozszerzona rzeczywistość zastępuje tradycyjne podręczniki. Tylko wymówki wciąż nie działają – na „nie mam zadania, bo bolał mnie brzuch”, nadal nie nabierze się żaden nauczyciel.
Polski startup ułatwia naukę i rusza w Europę. "Przygotowujemy dzieciaki na przyszłość" [WYWIAD]
Metoda oparta o zapamiętywanie definicji i dat jest archaiczna. Edukacja ukierunkowana na doświadczenie i zrozumienie procesów jest kluczowym elementem współczesnej nauki - tłumaczy Joanna Ossowska-Rodziewicz, CEO SmartBee Club.
SmartBee Club rusza na podbój Europy. "Pierwsze testy wypadły bardzo dobrze"
Obecnie skupiamy się przede wszystkim na Skandynawii, Wielkiej Brytanii i Holandii. Uruchomiliśmy już stronę internetową - mówi Joanna Ossowska-Rodziewicz, CEO SmartBee Club.