Pepco
zobacz inne tematyMR. D.I.Y. rzuca wyzwanie Action i Pepco. Malezyjski gigant wchodzi na polski rynek
W polskim handlu detalicznym zarysowuje się nowa bitwa o konsumenta. Sieci takie jak Action i Pepco, które dotychczas dominowały w segmencie produktów codziennego użytku w niskich cenach, muszą teraz stawić czoła nowemu, międzynarodowemu rywalowi – firmie MR. D.I.Y. Malezyjski gigant planuje ekspansję, która może zrewolucjonizować rynek.
Pepco opuszcza Austrię: Koniec ekspansji czy rozsądna strategia?
Sieć Pepco, znana z oferowania szerokiej gamy produktów w atrakcyjnych cenach, podjęła decyzję o zakończeniu działalności na rynku austriackim. Decyzja ta została ogłoszona po nieco ponad dwóch latach od wejścia na ten rynek, we wrześniu 2021 roku.
Wyniki finansowe Pepco Group: turbulencje giganta mimo rekordowego roku?
Zmierzch giganta czy chwilowe potknięcie? Grupa Pepco prezentuje wyniki obrotowe za miniony rok: "Sytuacja handlowa na rynkach uległa znacznemu pogorszeniu".
Pepco Group osiąga silny wzrost przychodów przy zmniejszeniu zysku. Będzie wzrost marż
Pepco rośnie w siłę i planuje dalszą ekspansję mimo nieznacznie mniejszych zysków. Grupa odnotowała wzrost przychodów o 19,7% w pierwszym półroczu roku obrotowego (do 31 marca), osiągając wynik 2,839 mld euro.
Polski raj "chińskich sklepów"
Ten model na biznes jest prosty i jak się okazuje można na nim nieźle zarobić. Niskie ceny i duży wybór prostych produktów. Fenomen polega na tym, że takie same przedmioty zazwyczaj kosztują dużo więcej w innych punktach.
Pepco wchodzi do Austrii
Pepco już po raz trzeci w tym roku wchodzi do nowego państwa. Spółka notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych tym razem postawiła na Austrię.
Pepco większe niż LPP! Znamy szczegóły giełdowego debiutu sieci
Łączna kapitalizacja grupy Pepco wynosi 23 mld złotych - wynika z podsumowania oferty publicznej akcji firmy. To więcej, niż np. grupa LPP, właściciel marek Reserved czy Mohito. Pepco jest na ostatniej prostej przed wejściem na warszawską giełdę.
Pepco chce wejść na giełdę. Wybierze warszawską GPW
Sieć handlowa Pepco chce wejść na giełdę papierów wartościowych. Jak donosi agencja Reuters, najprawdopodobniej wybierze Warszawę. Jak wynika ze wstępnych informacji, IPO będzie miało wartość nawet 4,5 mld euro.