beauty
zobacz inne tematyPolska firma chce opatentować grafen w kosmetykach. Za projektem stoi była szefowa Semilac
Spółka Highlander Enterprise S.A., wcześniej działająca pod nazwą Advanced Graphene Products S.A., ogłosiła wejście na rynek kosmetyczny z nową marką „8belle”. Firma, dotychczas kojarzona z produkcją grafenu, planuje wykorzystać ten materiał w swoich produktach do stylizacji paznokci. Za rozwój segmentu kosmetycznego w spółce odpowiada Sylwia Gołębiewska, współtwórczyni marek takich jak Semilac i hi hybrid, która jest obecnie wiceprezesem i akcjonariuszem Highlander Enterprise.
Tajna receptura ekspansji zagranicznej. Wywiad z Anną Rutkowską-Didiuk
Ekspansja międzynarodowa to jeden z najbardziej wymagających procesów biznesowych dla firm. Wymaga nie tylko precyzyjnej analizy finansowej, ale również znajomości lokalnych rynków, różnic kulturowych i prawnych, a także cierpliwości oraz umiejętności budowania długofalowych relacji z partnerami zagranicznymi.
Inter Group, czyli jak polska firma z branży beauty zdobyła popularność na europejskich rynkach [WYWIAD]
Chociaż największe kontrakty zawieramy z Niemcami i Czechami, szanse dla naszej marki nie ograniczają się jedynie do tych krajów. Obecnie produkty Inter Group zdobywają uznanie w wielu innych regionach, takich jak Słowacja, Włochy czy Wielka Brytania - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Eliza Trzmiel, współzałożycielka Inter Group.
Jak wdrażać technologie w branży beauty. Opowiada dyrektor generalny L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
- Stawiamy na zaawansowane technologie z punktu widzenia klienta - zapewnia Valery Gaucherand, dyrektor generalny L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie,
Branża beauty kryzysu się nie boi?
Mimo pogarszającej się kondycji finansowej polskich firm nie wszystkie branże równo cierpią problemy. Branża beauty, jako jedna z niewielu, zdaje się nie odczuwać kryzysu gospodarczego.