Ponad 1/4 internautów planuje zwiększyć zakupy w sieci

fot.     EAST NEWS
fot. EAST NEWS 75
W najbliższym roku ponad jedna czwarta internautów kupujących online planuje zwiększyć sumę pieniędzy, jaką zostawia w e-sklepach

W najbliższym roku ponad jedna czwarta internautów kupujących online planuje zwiększyć sumę pieniędzy, jaką zostawia w e-sklepach - wynika z raportu przygotowanego przez firmę Gemius dla Izby Gospodarki Elektronicznej.

Z kolei zmniejszenie wydatków na zakupy w sieci deklaruje 4 proc. ankietowanych. Natomiast blisko połowa przewiduje, że ilość pieniędzy, jakie pozostawią w nadchodzącym roku w sklepach internetowych, pozostanie na poziomie zbliżonym do aktualnego.

W komentarzu autorzy raportu piszą, że nadal podobny odsetek respondentów planuje zwiększenie wydatków na zakupy w sieci, ale co ważne, istotnie mniej deklaruje ich zmniejszenie.

"Pozwala to przypuszczać, że rynek e-commerce dalej będzie dynamicznie rósł, tym bardziej że konsumenci postrzegają zakupy online jako wygodne, dające im większe możliwości wyboru i porównania produktów oraz atrakcyjne cenowo – komentują.

Z badania wynika, że w porównaniu do kobiet mężczyźni nieco częściej deklarowali zwiększenie wydatków na produkty i usługi kupowane w sieci - 28 proc. wobec 26 proc.

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

ZOBACZ RÓWNIEŻ