XXII Ventures jednoczy klientów i wizjonerów branży na przełomowym spotkaniu “Experience The Future”
Doroczne Spotkanie klientów pod hasłem "Experience The Future". Fot. mat. pras. / Fot. mat. pras.Historyczne, bo pierwsze spotkanie klientów holdingu technologicznego XXII Ventures otworzyła Karolina Kawska, pełniąca od maja rolę Chief Experience Officer. Idea dorocznych spotkań z klientami, powstała jeszcze kiedy Kawska pełniła rolę Head of Customer Success w agencji digital marketingu Tigers, będącej dziś częścią holdingu. “W świecie zdominowanym przez zmiany i szybko rozwijającą się technologię, budowanie personalnych relacji z klientami to nie luksus, ale konieczność. To fundament długofalowych relacji i trwałego sukcesu” - mówiła CXO XXII Ventures.
Franciszek Georgiew, założyciel i CEO XXII Ventures oraz Tigers, otworzył wystąpienia prezentacją "One place to connect all needs", wprowadzając uczestników w świat najnowszych rozwiązań opracowanych przez holding w 2024 roku oraz przyszłościowych scenariuszy rozwoju branży.
Wydarzenie zgromadziło imponujące grono prelegentów, w tym:
- Piotra Siwka, Head of Global Digital Marketing w Mitsubishi Electric, który podzielił się narzędziem scenariuszy przyszłości wykorzystywanym przez globalną organizację do planowania rozwoju
- Agę Bińkowską z Automation House, Madsa Nielsena z ClickUp i Daniela Zrůsta z Make, którzy wspólnie omówili narzędzia przyszłości w biznesie.
- Wojciecha Jaworskiego, CEO Huqiao, i Michała Gembickiego, weterana branży gier, którzy przedstawili wpływ gamingu na trendy marketingowe i zachowania konsumentów.
Kulminacyjnym punktem programu była multidyscyplinarna debata "Człowiek vs. Maszyna: Przyszłość kreatywności w erze AI"", w której udział wzięli:
- Rami Khalife, Senior PR & Marketing Specialist w Motorola Polska
- Małgorzata Gontarczuk, Senior Art Director w Tigers
- Daria Knapik, PR Expert w Tigers
- Franciszek Georgiew, Owner of XXII Ventures
- Olaf Jasiniak, Technical Team Leader w XXII Ventures
Debata ta zgłębiła etyczne i praktyczne aspekty wykorzystania AI w kreatywności, podkreślając jednocześnie niezastąpioną rolę ludzkiego pierwiastka w marketingu. Po części merytorycznej odbyły się ekskluzywne sesje Mastermind, prowadzone przez Franciszka Georgiewa i Michała Iwana, Marketing Managera Tigers, skupiające się na optymalizacji procesów marketingowych z użyciem AI oraz budowaniu efektywnych zespołów marketingowych.
Michał Iwan, Marketing Manager w Tigers, podsumował: “To pierwsze spotkanie, które połączyło klientów ze wszystkich naszych spółek, jasno pokazało, jak bezpośrednie interakcje mogą napędzać rozwój biznesu. Stworzyliśmy przestrzeń do wymiany myśli i wzajemnej inspiracji – zarówno dla naszych klientów, partnerów, jak i zespołów z holdingu XXII Ventures. Obserwując, jak klienci i partnerzy nawiązują relacje, a energia i zaangażowanie zespołu rośnie, wiedziałem, że tworzymy prawdziwą synergię. To był dzień pełen niesamowitych ludzi, zjednoczonych wspólnym celem – rozwojem.”
Wydarzenie zwieńczyło wieczorne afterparty, dające uczestnikom możliwość pogłębienia relacji i kontynuowania inspirujących dyskusji w mniej formalnej atmosferze.
Milivoj Puskar, Chief Revenue Officer XXII Ventures dodał: „To spotkanie nie tylko zaprezentowało najnowsze trendy, ale także umocniło nasze relacje z klientami, pokazując, że wspólnie możemy kształtować lepszą przyszłość. Bezpośrednia kontakt dialog pozwolił nam lepiej zrozumieć ich potrzeby, a wymiana perspektyw dała impuls do dalszej współpracy, która zaowocuje ambitnymi projektami. Co więcej, wiedza, którą zdobyliśmy od naszych klientów, zostanie uwzględniona w naszej strategii działania na kolejny rok, nad którą właśnie pracujemy. Jesteśmy przekonani, że razem możemy osiągnąć jeszcze więcej.”
Event podkreślił synergię między różnymi spółkami holdingu, jednocześnie wyznaczając nowe standardy w branży marketingowej i technologicznej. Doroczne Spotkanie klientów XXII Ventures odzwierciedla rosnący trend cross-promowania partnerów biznesowych. Według raportu opublikowanego przez Harvard Business Review, firmy, które aktywnie tworzą przestrzeń do networkingu i współpracy międzybranżowej dla swoich klientów, odnotowują średnio o 23% wyższy wzrost przychodów w porównaniu do konkurencji. Przedsiębiorstwa organizujące regularne sesje mastermind i wydarzenia cross- branżowe zwiększają innowacyjność swoich rozwiązań i poprawiają satysfakcję klientów o 28%. Dane podkreślają, jak istotne jest tworzenie platform wymiany doświadczeń i wiedzy, co XXII Ventures skutecznie realizuje poprzez swoje inicjatywy.