Dołącz do Marketing Management Congress! My też tam będziemy!
fot. materiały prasoweTematyka wydarzenia oscyluje wokół nabywania kluczowych umiejętności i narzędzi, które pozwolą tworzyć marketing przyszłości. Prelegenci powiedzą na temat metod wykorzystania kreatywnej reklamy tak, by pozytywnie wpłynęła na sprzedaż. Wskażą, które kluczowe elementy organizacji pracy zmienią oblicze marketingu i jak na dobrym produkcie zbudować silną markę. Skupią się na tym, na jakie elementy „nowej normalności” zwrócić uwagę, by komunikacja marketingowa była skuteczna i odpowiadająca oczekiwaniom odbiorcy. Ponadto wskażą, które narzędzia z dziedziny marketingu technologicznego zoptymalizują pracę działu marketingu.
Wydarzenie odbędzie się 23 września w warszawskim Sound Garden Hotel.
W gronie prelegentów Marketing Management Congress znaleźli się:
1. Jacek Walkiewicz – psycholog, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców.
Temat wykładu: „Pełna moc w czasach zmian”
2. Grzegorz Borowiecki – nadsztygar w agencji reklamowej WUNDERTEAM.
Temat wykładu: „Jak zostać inżynierem marketingu? Przegląd narzędzi MarTech dla zarządzających marketingiem”
3. Wojciech Ławniczak – jeden z pionierów service design thinking w Polsce.
Temat wykładu: „Selekcja naturalna – marketing w nowej normalności”
4. Janina Bąk – komendant komedii i wirtuoz statystyki.
Temat wykładu: „Najbardziej niekochane dziecko marketingu”
5. Jakub Biel – PR & Communication Manager znany z niestandardowego podejścia do marketingu.
Temat wykładu: „Sprzedaż dzięki kreatywnej reklamie – metody, sztuczki, badania”
6. Michał Leszek – Marketing Director rodzinnej firmy Lechpol.
Temat wykładu: „Produkt jako podstawa budowania silnej marki”
7. Wojciech Herra – Keynote & Motivational Speaker, pokazuje przenikanie zasad rządzących światem sportu i biznesu.
Temat wykładu: „Jeżeli diabeł nie będzie mógł cię zrobić złym, zrobi cię zajętym – organizacja pracy własnej i zespołu”
8. Franciszek Georgiew – CEO Social Tigers.
Temat wykładu: „Efektywni ludzie w nieefektywnych systemach – jak podnieść jakość pracy działu marketingu?”