Dołącz do Marketing Management Congress! My też tam będziemy!

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
Marketing Management Congress to pierwsze wydarzenie w Polsce skierowane wyłącznie do kadry zarządzającej działów marketingu, managerów, dyrektorów oraz specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Tematyka wydarzenia oscyluje wokół nabywania kluczowych umiejętności i narzędzi, które pozwolą tworzyć marketing przyszłości. Prelegenci powiedzą na temat metod wykorzystania kreatywnej reklamy tak, by pozytywnie wpłynęła na sprzedaż. Wskażą, które kluczowe elementy organizacji pracy zmienią oblicze marketingu i jak na dobrym produkcie zbudować silną markę. Skupią się na tym, na jakie elementy „nowej normalności” zwrócić uwagę, by komunikacja marketingowa była skuteczna i odpowiadająca oczekiwaniom odbiorcy. Ponadto wskażą, które narzędzia z dziedziny marketingu technologicznego zoptymalizują pracę działu marketingu.

Wydarzenie odbędzie się 23 września w warszawskim Sound Garden Hotel. 

W gronie prelegentów Marketing Management Congress znaleźli się:

1. Jacek Walkiewicz – psycholog, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. 

Temat wykładu: „Pełna moc w czasach zmian”

2. Grzegorz Borowiecki – nadsztygar w agencji reklamowej WUNDERTEAM. 

Temat wykładu: „Jak zostać inżynierem marketingu? Przegląd narzędzi MarTech dla zarządzających marketingiem”

3. Wojciech Ławniczak – jeden z pionierów service design thinking w Polsce. 

Temat wykładu: „Selekcja naturalna – marketing w nowej normalności”

4. Janina Bąk – komendant komedii i wirtuoz statystyki. 

Temat wykładu: „Najbardziej niekochane dziecko marketingu”

5. Jakub Biel – PR & Communication Manager znany z niestandardowego podejścia do marketingu.

Temat wykładu: „Sprzedaż dzięki kreatywnej reklamie – metody, sztuczki, badania”

6. Michał Leszek – Marketing Director rodzinnej firmy Lechpol. 

Temat wykładu: „Produkt jako podstawa budowania silnej marki”

7. Wojciech Herra – Keynote & Motivational Speaker, pokazuje przenikanie zasad rządzących światem sportu i biznesu. 

Temat wykładu: „Jeżeli diabeł nie będzie mógł cię zrobić złym, zrobi cię zajętym – organizacja pracy własnej i zespołu”

8. Franciszek Georgiew – CEO Social Tigers. 

Temat wykładu: „Efektywni ludzie w nieefektywnych systemach – jak podnieść jakość pracy działu marketingu?”

ZOBACZ RÓWNIEŻ