Nowa marka na polskim rynku ubezpieczeń
Umowa, Fot. ShutterstockPramerica Życie TUiR SA ma nowego właściciela – Unum Group, działającego na rynkach w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. W związku z tą zmianą firma wkrótce będzie operować pod marką Unum.
„Nasza firma przez 20 lat istnienia na polskim rynku zyskała zaufanie ponad 190 tys. klientów. Dzięki nowemu właścicielowi będziemy mogli rozwijać nasze portfolio oraz oferować im cenne doświadczenia z naszą nową marką” – powiedziała Aneta Podyma-Milczarek, prezes zarządu Pramerica Życie.
Zmiana właścicielska spółki oraz przyszła zmiana nazwy nie będą miały wpływu na zawarte już z klientami umowy ubezpieczenia. A z czasem oferta firmy będzie rozwijana. Grupa Unum zainwestuje m.in. w segment ubezpieczeń indywidualnych i grupowych. Jest również zainteresowana wdrożeniem nowych rozwiązań cyfrowych usprawniających procesy obsługi klienta oraz rozwiązań produktowych.
Cieszymy się, że udało nam się pozyskać nowy, tak silny biznes w Polsce, którego wartości i ukierunkowanie na klienta są spójne z filozofią Unum. Chcemy wraz z naszą nową spółką w Polsce realizować strategię obejmowania profesjonalną ochroną finansową coraz większej liczby klientów i tym samym być realnym oparciem w ich trudnych sytuacjach życiowych” – powiedział Peter O’Donnell, członek zarządu Grupy Unum oraz prezes i dyrektor generalny Unum UK.