Poznajcie marki cenione przez przedsiębiorców
© Marek Szczepańskiz miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 7/2017 (22)
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!
Wśród wydarzeń biznesowych, które przetaczają się przez Polskę wiosną i jesienią, taką klasą samą w sobie jest dla mnie Europejski Kongres Finansowy. Jak mówią jego organizatorzy, kongres ten nigdy nie śpi, wydając różnego rodzaju publikacje i rekomendacje dla instytucji rynku finansowego w Polsce i Unii Europejskiej. Zwieńczeniem tego całorocznego wysiłku jest czerwcowy finał w Sopocie. Dopracowany merytorycznie, niezmiennie trzymający najwyższy poziom debat i logistycznie bez zarzutu. Z misją edukowania młodego pokolenia: kongres prowadzi bowiem całoroczną Akademię EKF, a na czerwcowe obrady zaprasza regularnie ponad setkę studentów, powierzając ich reprezentantom prowadzenie debaty oksfordzkiej. Stała się ona wyczekiwanym punktem programu. W tym roku, dzięki współpracy z uniwersytetami z Gdańska, Poznania i Warszawy, ruszył nowy blok spotkań naukowych.
And last but not least. Nie wiem dlaczego, ale ambicją organizatorów kongresów stało się zapewnienie uczestnikom tzw. atrakcji. Zazwyczaj jest to występ bardziej lub mniej znanego artysty. Kongres i tutaj „zachował się” niestandardowo. Zaprosił gości na kolację do Europejskiego Centrum Solidarności i zaoferował wejściówki umożliwiające obejrzenie ekspozycji stałej. Szczerze gratuluję pomysłodawcom.
PS Szanowni Państwo, niniejsze wydanie magazynu „My Company Polska” jest wydaniem łączonym. Mamy nadzieję, że będzie towarzyszyło Państwu podczas letnich podróży. Kolejny numer w sprzedaży już u schyłku wakacji, 23 sierpnia.
Więcej możesz przeczytać w 7/2017 (22) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.