LifeTube ma nowego prezesa
Jakub Różycki / Fot. materiały prasoweJak przekazuje w komunikacie spółka, Jakub Różycki ma wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracującymi w obszarze nowych technologii. Przez 7 lat z ramienia McKinsey doradzał spółkom z różnych branż, a ostatnie lata spędził na stanowiskach kierowniczych w strukturach e-commerce’owych gigantów Allegro i Shoppee.
- W swojej karierze doradzałem spółkom i zarządzałem zespołami z wielu różnych branż, ale wspólnymi mianownikami była zawsze technologia i dynamiczny rozwój. Właśnie te aspekty są kluczowe w dzisiejszym influencer marketingu i ekonomii twórców. Postawiłem sobie za cel poprowadzić Lifetube ścieżką, którą podążają liderzy tej branży z największych rynków na świecie i dziękuję właścicielom z Mediacap za zaufanie w tym zakresie - mówi Różycki.
Przez ostatnie miesiące stanowisko prezesa nie było obsadzone. Po odejściu Pawła Stano w grudniu 2022 roku, firmą zarządzał Executive Committee czyli ciało operacyjno-zarządcze złożone z 8 kluczowych managerów, wspierane bezpośrednio przez właścicieli z Mediacap. W październiku 2023 roku Lifetube przeszedł rebranding, uprościł strukturę marek, opracował nowe, innowacyjne produkty dla twórców i reklamodawców oraz zaprezentował nową identyfikację wizualną.
Sprawdź też: Banki nie chcą juniorów. Stawiają na AI i redukują zatrudnienie
- W nowoczesnym biznesie social mediowym takim, jak Lifetube, ważne są dwa aspekty: z jednej strony relacyjność, znajomość branży i doskonałe rozumienie grupy docelowej, a z drugiej zmysł analityczny, wyczucie technologii i zaufanie do danych. Ten pierwszy obszar mamy od lat doskonale zaopiekowany, zarówno na poziomie zarządu Lifetube’a, jak i kluczowych managerów. Natomiast dzięki zatrudnieniu Jakuba zdobywamy istotne kompetencje w tym drugim obszarze. To pozwoli nam konsekwentnie realizować ambitne cele związane ze wzrostem w najbliższych latach i utrzymać pozycję lidera. Cieszymy się, że kolejna uzdolniona osoba zasila nasze szeregi - komentuje Jacek Olechowski, prezes zarządu Mediacap.
Lifetube należy do polskiej prywatnej grupy inwestycyjnej Mediacap (właściciel Freundschaft, IQS, Lifetube, Relatable). Rocznie realizuje średnio ponad 2000 współprac marek z twórcami na wszystkich największych platformach social mediowych. Jest operatorem sieci wielokanałowej MCN zrzeszającej ponad 700 kanałów YouTube z 4 krajów. W skład Grupy Lifetube wchodzi również agencja gaming marketingu Gameset.