IPO Klaviyo już dziś. Co trzeba wiedzieć o tej spółce?
Klaviyo wchodzi na giełdę / Fot. Mat. własneW miarę jak rośnie zainteresowanie ofertami publicznymi firm zajmujących się oprogramowaniem, platforma Klaviyo typu software-as-a-service przeznaczona do marketingu cyfrowego postanowiła wejść na giełdę.
Ma ona pomóc firmom internetowym przyciągać klientów w środowisku pełnym spamu, niepewnych danych i przepisów dotyczących prywatności.
Co trzeba wiedzieć o Klaviyo?
Klaviyo istnieje od 2012 roku i ma siedzibę w Bostonie. Oferuje m.in. automatyczne promocje e-mailowe i SMS-owe, które otrzymujemy od firm sprzedających produkty online.
Zobacz: Czym handlować żeby zarobić
Do 30 czerwca br. Klaviyo miało ponad 130 000 klientów, głównie małe i średnie firmy. Klaviyo współpracuje również z platformami e-commerce, takimi jak Shopify Inc., Salesforce Commerce Cloud, Square, Wix.com, i jest zintegrowana z Amazon Buy with Prime.
Firma ustaliła cenę akcji na poziomie 30 dol. we wtorek wieczorem, powyżej zakładanego zakresu. W poniedziałek zmieniła warunki swojej oferty publicznej, planując oferować 19,2 mln akcji.
Sprawdź: Banknot 500 zł
Akcje mają być notowane na New York Stock Exchange pod symbolem "KVYO". Goldman Sachs, Morgan Stanley i Citigroup są głównymi gwarantami oferty.
Klaviyo jest firmą technologiczną, która pomaga firmom e-commerce w precyzyjniejszym i bardziej efektywnym docieraniu do klientów. Osiągnęła znaczący wzrost i zwróciła się ku rentowności, ale także stoi przed wyzwaniami, takimi jak zależność od partnerów jak Shopify i konkurencja z większymi graczami w branży.