II edycja konferencji o ekspansji zagranicznej Global Check-In
Fot. mat. pras.Podczas Global Check-in 2024 stawiamy na rozwój polskich marek na rynku europejskim. Chcemy wypracować konstruktywne kierunki dalszego rozwoju cyfrowego eksportu polskich firm MŚP. Przyjrzymy się perspektywom rozwoju eksportu cyfrowego marek MŚP z trzech kluczowych perspektyw:
• W Strefie Policy skupimy przedstawicieli rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich, którzy porozmawiają o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.
• W Strefie Trend będą rozmawiać przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.
• Strefa Brand to spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek, którzy na własnych przykładach powiedzą, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu i jak ich działania mogą przyczynić się do promocji Polski na arenie międzynarodowej.
Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerami wydarzenia zostali: Amazon, PayPal, GS1 Polska.