II edycja konferencji o ekspansji zagranicznej Global Check-In

II edycja konferencji o ekspansji zagranicznej Global Check-In
Fot. mat. pras.
Global Check–in to przestrzeń szerszego myślenia o eksporcie. Jeśli jesteś producentem, właścicielem marki e-commerce, dystrybutorem, marketerem, doradcą biznesowym, reprezentantem organizacji biznesowej – wyrusz z nami w eksportową podróż w nowoczesnym wydaniu! Widzimy się już 19 września w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Podczas Global Check-in 2024 stawiamy na rozwój polskich marek na rynku europejskim. Chcemy wypracować konstruktywne kierunki dalszego rozwoju cyfrowego eksportu polskich firm MŚP. Przyjrzymy się perspektywom rozwoju eksportu cyfrowego marek MŚP z trzech kluczowych perspektyw:

• W Strefie Policy skupimy przedstawicieli rządu, gigantów biznesu, organizacji pozarządowych i instytucji akademickich, którzy porozmawiają o tym, jak wspierać rozwój rynku cyfrowego i sprzedaż MŚP w cross-border.

• W Strefie Trend będą rozmawiać przedstawiciele biznesu, samorządu gospodarczego i instytucji publicznych o najważniejszych zmianach wpływających na rozwój e-commerce na rynku UE.

• Strefa Brand to spotkanie przedstawicieli polskich znanych marek, którzy na własnych przykładach powiedzą, co zrobić, żeby skutecznie zaprezentować swój produkt światu i jak ich działania mogą przyczynić się do promocji Polski na arenie międzynarodowej.

Organizatorem wydarzenia jest Krajowa Izba Gospodarcza. Partnerami wydarzenia zostali: Amazon, PayPal, GS1 Polska.