Hubert Hurkacz został inwestorem i ambasadorem proekologicznego producenta napojów
Hubert Hurkacz inwestuje w Waterdrop. / ShutterstockKariera Huberta Hurkacza obfituje w sukcesy, w tym wygrane w siedmiu turniejach ATP Tour. Do jego największych osiągnięć należą dwa tytuły Masters 1000: Miami Open w 2021 roku, Shanghai Masters w 2023 roku oraz półfinał Wimbledonu. Współpraca ta podkreśla zaangażowanie Waterdrop w świat tenisa. Dodatkowo firma jest oficjalnym partnerem turniejów ATP.
– Bardzo cieszymy się, że możemy ogłosić partnerstwo z tak wybitnym sportowcem, jakim jest Hubert Hurkacz. To wzór do naśladowania zarówno na korcie, jak i poza nim. Dodatkowo możemy pochwalić się rozpoczęciem współpracy z innymi czołowymi zawodnikami ATP oraz WTA. Jest to dla nas ogromny zaszczyt i wyróżnienie, że tak znaczące postacie ze świata tenisa decydują się na wspieranie naszej misji. To potwierdzenie, że nasze zaangażowanie w promowanie zdrowego i zrównoważonego nawadniania się znajduje poparcie w autentycznych wartościach naszych partnerów, którzy podzielają nasze ideały – powiedział CEO Waterdrop, Martin Donald Murray.
Przeczytaj także: Jak zredukować „dług wellbeingowy”
Idea nawadniania organizmu oraz świata bez plastiku
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Waterdrop niemal połowa Polaków zapomina o piciu wody. Z kolei według Plastic Pollution Coalition, co minutę na całym świecie kupuje się milion plastikowych butelek, a 91 proc. całego produkowanego plastiku nie podlega recyklingowi. Dlatego marka zwraca szczególną uwagę na promowanie zarówno prawidłowego nawadniania się, jak i konieczność wyeliminowania plastiku z codziennego użytku. Nowi ambasadorzy i inwestorzy marki, którymi są gwiazdy tenisa: Taylor Fritz, Elina Svitolina, Sebastian Korda, Andrey Rublev i Cameron Norrie, aktywnie wspierają tę misję, dążąc do zmniejszenia ilości odpadów plastikowych w branży tenisowej i promowania zdrowego stylu życia globalnie.
Zrównoważony rozwój
Waterdrop chce zostać ekologicznym liderem w branży napojów. Obecnie marka dostępna jest w ponad 20 000 punktach sprzedaży na świecie. W ubiegłym roku firma podjęła współpracę z Rosie Huntington Whiteley oraz Conchitą Wurst. Waterdrop wierzy w świat bez plastiku i wprowadza butelki wielokrotnego użytku oraz Microdrinki bez dodatku cukru i konserwantów.
Poza biznesem, czyli odsłaniamy tajemnice Mikołaja Szymańskiego z Holi
Poprzez startup Holi, chce zmienić nawyki żywieniowe (nie tylko) Polaków. Zakochany w Warszawie wielki fan Stanisława Barei. A któremu pisarzowi dał ostatnio szansę?