Kuszenie ofertami
rys. Rafał SzczepaniakFirmy to najlepsi nabywcy aut, bo kupują dużo i zwykle pozwalają sobie na bogatsze wersje wyposażenia. Jakie atrakcyjne oferty mają dzisiaj dla nich importerzy?
Najczęstszą formą pozyskania samochodu do firmy jest leasing, nietrudno zatem zgadnąć, że większość importerów poszczególnych marek proponuje firmom możliwie najbardziej atrakcyjne warunki sfinansowania auta z użyciem tego właśnie sposobu. Dilerzy starają się zachęcić niskimi ratami, usługami dokładanymi bez dodatkowych kosztów, niskim oprocentowaniem czy rabatami. Oczywiście największy szał rocznikowych wyprzedaży już minął, ale nie zmienia to faktu, że nadal można znaleźć ciekawe oferty dotyczące zarówno pozostających na placach samochodów z rocznika 2018, jak i tych świeżo wyprodukowanych lub wręcz dostępnych jedynie na zamówienie.
Marki, które dotychczas rosły w Polsce bardzo dynamiczne, czyli te zaliczane do klasy premium, w tej chwili starają się przyciągnąć klientów, którzy chcą kupić luksusowe modele w cenie powyżej 150 tys. zł (z uwagi na zmiany w przepisach obowiązujące od stycznia 2019 r. – patrz tekst „Nowe auto co trzy lata”). Audi proponuje np. rekompensatę utraconych korzyści w przypadku zakupu modeli wyprodukowanych w 2018 r. Rabaty wynoszą nawet 23 proc., co – jak zaznacza producent – może odpowiadać różnicy w korzyściach podatkowych między starymi a nowymi przepisami. Swoje rocznikowe rabaty Audi łączy z...
Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl
Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?
- Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
- Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
- Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
- Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska