Rusza startup LOVA. Jego twórczynie chcą poprawić satysfakcję z życia intymnego kobiet [TYLKO U NAS]

Iwona Połatyńska
Iwona Połatyńska, fot. materiały prasowe
LOVA to nowy startup, którego jedną z założycielek jest Iwona Połatyńska - przedsiębiorczyni wpadła na pomysł stworzenia marki kompleksowo dbającej o satysfakcję seksualną kobiet. - Chcemy, żeby każda kobieta mogła czerpać pełną radość ze zbliżeń - tłumaczy Połatynska.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

W pojedynkę, w nowym związku czy w wieloletnim małżeństwie – intymność jest szalenie ważna dla budowania relacji, dobrego samopoczucia, a często też zdrowia fizycznego i psychicznego. Jednak aż 55 proc. kobiet cierpi z powodu zaburzeń pożądania, a wiele z nich nie odczuwa przyjemności z seksu. Dla tych, które coraz śmielej eksplorują temat szeroko rozumianej seksualności powstała LOVA - startup stworzył gamę produktów dla wsparcia doznań, przyjemności i zdrowia intymnego, a także pierwszą w Polsce aplikacją z audio-erotykami, które pobudzą wyobraźnię i będą odpowiedzią na fantazje Polek.

LOVA - w trosce o przyjemność kobiet

Jak podaje Journal of Sex and Marital Therapy – tylko 18,4 proc. kobiet doświadcza orgazmu w trakcie seksu waginalnego, a aż 59 proc. kobiet zdarzyło się udawać orgazm. Z drugiej jednak strony – blisko 2 mld kobiet regularnie się masturbuje, a w ostatnich latach na popularności zyskuje literatura erotyczna, stawiająca na zmysłowe wrażenia słuchowe i pozostawiająca pole do fantazjowania zarówno w pojedynkę, jak i w duecie. - Wnioski nasuwają się same: Polki chcą czuć i przeżywać więcej, ale też wiedzieć więcej na temat swojej cielesności i zdrowia intymnego. Nasza inicjatywa to marka, która kompleksowo zadba o satysfakcję seksualną kobiet, proponując holistyczne podejście do tematu zdrowia intymnego i edukacji rynku w tym zakresie - wyjaśniają twórcy LOVA.

– Impulsem do stworzenia LOVA były nasze szczere rozmowy z kobietami w każdym wieku, ich historie i doświadczenia oraz wyniki przeprowadzonych przez nas badań. We współpracy z ekspertami opracowałyśmy produkty pielęgnacyjne, które wspierają zdrowie intymne kobiet oraz potęgują doznania seksualne - mówi Iwona Połatyńska.

W przygotowaniu oferty startupowi pomogła ankieta przeprowadzona w grupie ponad 500 kobiet w wieku 18-60 lat. - Blisko 60 proc. ankietowanych odpowiedziała, iż w kwestii zdrowia intymnego najbardziej interesuje je zwiększenie przyjemności seksualnej - słyszymy od twórczyń projektu.

LOVA - więcej niż pielęgnacja?

Sama linia produktów pielęgnacyjnych to dopiero początek, gdyż misją LOVY jest poprawa jakości życia seksualnego Polek. Marka zamierza ją wypełniać poprzez lekką w odbiorze edukację, przełamywanie tabu, ale też dostarczając suplementy diety zwiększające libido. Już teraz w Podcaście Intymnym (dostępnym na YouTube i Spotify oraz w aplikacji mobilnej) ceniona ekspertka Kamila Raczyńska i dziennikarka Aga Kozak wraz z gośćmi obalają mity, jakie narosły wokół kobiecej seksualności. O seksie rozmawiają m.in.: z Mariolą Bojarską-Ferenc, Eweliną Tyszko-Bury czy Pauliną Klepacz.

– Seks powinien być przyjemnym i soczystym doznaniem dla zmysłów, bez bólu, dyskomfortu czy podrażnień – mówi Kamila Raczyńska, edukatorka seksualna i menstruacyjna związana z LOVA. I dodaje: – Dlatego edukujemy w zakresie zdrowia intymnego i chcemy pracować nad świadomością ciała kobiet, a także zmian zachodzących w sferze intymnej i seksualnej na przestrzeni czasu czy przebytych ciąż.

Światło dzienne ujrzała właśnie aplikacja LOVA: opowiadania erotyczne – pierwsza taka w Polsce platforma z erotycznymi opowiadaniami w formie audio. Aplikacja jest do pobrania w sklepach App Store oraz Google Play, a dla klientów sklepu LOVA dostępna bezpłatnie przez 30 dni. – Data uruchomienia aplikacji tuż przed dniem kobiet jest nieprzypadkowa. To forma prezentu od nas, założycielek LOVY, dla wszystkich kobiet szukających nowych doznań – wskazuje Połatyńska.

LOVA - najbliższe plany

W rozmowie z mycompanypolska.pl Iwona Połatyńska zdradza, na czym startup będzie koncentrował się w nadchodzących miesiącach. - Planujemy m.in. rozwój aplikacji o nowe treści - nie tylko opowiadania, ale także nagrania ASMR i muzykę relaksacyjną - zapowiada współzałożycielka LOVY.

Ponadto marka będzie skupiać się na skalowaniu sprzedaży oraz rozszerzaniu oferty - w planach jest wprowadzenie dedykowanych linii produktów, np. dla kobiet w ciąży i karmiących.