BNP Paribas rozwija się w branży technologicznej. Powstała platforma mamGO
Auto na własność? Fot. ShutterstockPlatforma mamGO została stworzona i jest obsługiwana przez BNP Paribas Group Service Center (spółkę technologiczną, dostarczającą globalne rozwiązania dla spółek grupy BNP Paribas)
- Uruchomienie platformy mamGO w Polsce to dla całej Grupy BNP Paribas wielki i ważny krok w kierunku mobilności, w tym tej zrównoważonej, oraz współpraca w ramach ekosystemu na szeroką, unikalną skalę. Promując innowacyjność i wykraczając poza kanon tradycyjnych produktów bankowych, platforma wpisuje się w naszą strategię GObeyond na lata 2022-2025, działając we wszystkich jej czterech filarach: #POSITIVE, #UP, #STRONGER i #TOGHETER. Zobowiązania zawarte w strategii gwarantują, że jako odpowiedzialny i zaufany partner finansowy stymulujemy rozwój biznesu Partnerów i wspieramy naszych Klientów, a korzystając z nowoczesnych narzędzi, jesteśmy w stanie dokładnie dostosować ofertę do ich indywidualnych potrzeb. Na nowej platformie sprzedażowej wykorzystaliśmy specjalne narzędzia do zarządzania budżetem. Dzięki temu odbiorcy naszej usługi nie tylko otrzymają spersonalizowaną ofertę, ale także będą mieli lepszą kontrolę nad swoimi finansami - mówi Volodymyr Radin, wiceprezes zarządu Banku BNP Paribas, odpowiedzialny z Obszar Bankowości Personal Finance.
Na czym polega mamGO
Projekt powstał dla klientów Bank BNP Paribas we współpracy z Arval Service Lease Polska i BNP Paribas Leasing Solutions. Na platformie dostępne są różne marki samochodów, dostępne od ręki, zarówno spalinowe, jak i elektryczne, oferowane przez Partnerów banku: dealerów, brokerów samochodowych oraz Arval. Platforma udostępnia trzy formy finansowania do wyboru: kredyt samochodowy w Banku BNP Paribas, wynajem od Arval lub leasing w BNP Paribas Leasing Solutions. Na platformie dostępna jest także porównywarka ofert finansowych i pojazdów, kalkulator opłat i rat miesięcznych. Licznik emisji CO2 każdego modelu to natomiast narzędzie, które ułatwi Klientom podjęcie decyzji związanych z ew. zrównoważoną transformacją lub po prostu dopasowaną do wyznawanych przez nich wartości. Klient na mamGo znajdzie też przydatne informacje na temat samochodów elektrycznych.
Zakup lub wynajem auta rozpoczyna się od wyboru pojazdu z oferty internetowej. Następnie klient ma do wyboru trzy możliwości. Jeśli jest zainteresowany zakupem samochodu i kredytem, może skorzystać wniosku online w Banku BNP Paribas. Oczekiwanie na decyzję kredytową trwa zazwyczaj w ciągu jednego dnia.
Z kolei wybierając wynajem długoterminowy pojazdu lub leasing, wystarczy również zapoznać się z ofertą, wypełnić formularz kontaktowy, aby wesprzeć go w przygotowaniu wniosku kredytowego. Po uzyskaniu decyzji o przyznaniu finansowania klienci zostaną zaproszeni do dealera gdzie podpisywana jest umowa, a klient odbiera swój nowy pojazd. Pierwsi użytkownicy platformy mamGO, będą mogli skorzystać z przewidzianej dla nich promocji i odebrać voucher Euronet o wartości 2 000 zł.
- BNP Paribas Mobility podkreśla siłę naszego zintegrowanego modelu biznesowego, opartego na współpracy wszystkich podmiotów Grupy. Nowa marka jest odzwierciedleniem różnorodnej i specjalistycznej wiedzy posiadanej przez poszczególne spółki zaangażowane w obszar mobilności. Zgodnie ze strategią GTS 2025 (Growth-Technology-Sustainability), naszą ambicją jest bycie preferowanym partnerem dla naszych Klientów, korporacyjnych i indywidualnych, oraz towarzyszenie im w transformacji ku zrównoważonej, bezpiecznej i szeroko dostępnej mobilności. Polska odsłona mobility w postaci platformy mamGO zdecydowanie zbliża nas do osiągnięcia tego celu, pozwalając każdemu wybrać nie tylko odpowiedni samochód i najwygodniejszy sposób finansowania, ale też łatwo porównać jaki wpływ na środowisko będzie miała podjęta decyzja - podkreśla François Benaroya, Head of Europe Mediterranean w Grupie BNP Paribas.