Wolt Market w Warszawie i innych miastach. Firma postawi na rozwój lokali typu dark store

Wolt Market
Fot. materiały prasowe
Wolt Market przystosowuje się do nowej sytuacji na rynku dostaw żywności. Firma zamierza postawić na rozwój "dark store`ów", czyli niewielkich magazynów w centrach miast.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Obecnie Wolt Market ma dwa tego typu centra w Warszawie. Obecnie z usługi ekspresowych dostaw zakupów mogą skorzystać mieszkańcy Warszawy – okolic Śródmieścia, a od niedawna także Mokotowa. W asortymencie znajduje się 1600 pozycji.

O planach rozwoju sieci tego typu punktów informowaliśmy w ubiegłym lipcu.

Wolt Market stawia na dark store

Dark Store od Wolt operuje w godzinach 8:00-22:00 od poniedziałku do soboty, a w niedziele – od 10:00 do 22:00. Klienci, mogą korzystać z asortymentu sklepu wyłącznie online, składając zamówienie bezpośrednio z poziomu aplikacji Wolt.  W ofercie znajdują się wszystkie najpotrzebniejsze produkty spożywcze – od świeżego nabiału, pieczywa, owoców, warzyw czy mięs, po produkty suche, przyprawy, sosy i słodycze.

- Wolt Market to nasza odpowiedź na dynamicznie rozwijający się rynek szybkich dostaw zakupów. To, co wyróżnia nas, na tle innych graczy, to wprowadzenie do oferty produktów lokalnych: w Warszawie współpracujemy z miejscową, rzemieślniczą piekarnią, dostarczającą nam najwyższej jakości, świeże pieczywo. Ponadto, staramy się dostosowywać nasz asortyment do aktualnych trendów i oczekiwań klientów. Jeżeli klient widzi, że w naszej ofercie brakuje jego ulubionego produktu, może w prosty sposób powiadomić nas o tym na czacie lub w komentarzu do oceny zamówienia – mówi Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska. 

Przeczytaj także: Czy wciąż jest potencjał na rozbudowę polskiego sektora e-commerce?

Wolt Market szykuje ekspansję na kolejne miasta

W najbliższym czasie Wolt planuje otworzyć więcej placówek w stolicy, a także w innych miejscach na mapie Polski. 

- Formuła dark store to prężnie rozwijająca się koncepcja zakupowa w Polsce. Konsumenci cenią sobie ją najbardziej za możliwość robienia zakupów spożywczych każdego dnia, także w niedziele, oraz szybką dostawę, co pozwala na oszczędność czasu. Rozwijając naszą propozycję, naszym największym priorytetem był silny nacisk na doświadczenie klienta – od momentu złożenia zamówienia, aż do jego odbioru. Dlatego też oferujemy klientom bezpośredni kontakt z naszym centrum obsługi, przejrzystą aplikację czy możliwość składania zamówień grupowych – mówi Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska.

- Nasza propozycja zagościła na stałe na mapie Warszawy. Jednakże chcemy pójść o krok dalej i dać klientom możliwość skorzystania z naszej usługi nie tylko w większej liczbie warszawskich lokalizacji, ale także w innych zakątkach Polski” – dodaje Polityło. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ