Wieczne piękno

fot. Materiały prasowe fot. Materiały prasowe
Ewa Smuga stworzyła jedne z pierwszych markowych nagrobków w Polsce. Jej eko-minimalistyczne projekty to rewolucja w cmentarnej architekturze.

Do niedawna wydawało się, że pomniki z lastryko czy granitu nigdy nie przeminą. Projekty Ewy Smugi pokazały, że na polskich cmentarzach jest także miejsce na prawdziwie dizajnerskie rozwiązania. Czym się wyróżniają? 

Sekret Purest, marki stworzonej przez Ewę Smugę, to minimalistyczne formy i nawiązania do przyrody. Dzięki takim projektom cmentarze zmieniają się w prawdziwe parki pamięci. Tak jak wyjątkowy jest każdy człowiek, tak samo wyjątkowe są projekty Ewy Smugi. 

Ma na swoim koncie m.in. projekty pomników dla reżysera Tadeusza Chmielewskiego i jego żony, dziennikarza Tadeusza Mosza, medalisty Mistrzostw Świata i Europy w karate Witolda Kwiecińskiego czy rektora ASP w Warszawie profesora Wiktora Jędrzejca. Jej prace znalazły się także w finale prestiżowego konkursu Dobry Wzór 2020. Jak przystało na markowe produkty wzory są zarejestrowane w Urzędzie Patentowym, a wszystkie realizacje mają dyskretny znak towarowy. 

To co najważniejsze w tej marce to fakt, że otworzyła ona nowy rozdział w sposobach upamiętniania bliskich. – Od wielu lat dostrzegałam problem z estetyką na cmentarzach. Choć wiele osób z branży funeralnej przekonywało mnie, że nie ma potrzeby wprowadzania zmian w stylistyce nagrobków, miałam silne przekonanie, że oczekiwania klientów są inne niż to co oferuje rynek, tylko nie mają oni wyboru. Słusznie. Moje projekty szybko spotkały się z...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 11/2020 (62)

Więcej możesz przeczytać w 11/2020 (62) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie