Premiera erotycznego horroru w wirtualnej rzeczywistości. Za technologię VR odpowiada polskie studio

Lust for Darkness
Lust for Darkness, źródło: materiały prasowe
26 października na platformie Steam VR zadebiutuje Lust for Darkness VR. To najnowsza odsłona cenionego przez graczy tytułu, inspirowanego dziełami H. P. Lovecraft’ a i Zdzisława Beksińskiego. a przeniesienie gry do świata wirtualnej rzeczywistości odpowiada Iron VR. Twórcą erotycznego horroru psychologicznego, w podstawowej wersji na PC, jest notowane na NewConnect studio Movie Games.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

- Za kilkanaście dni na rynek trafi kolejny projekt wykonany przez zespół Iron VR. Tym razem będzie to projekt zrealizowany przy współpracy ze studiem Movie Games. Ich autorską grę Lust for Darkness osadzamy w świecie wirtualnej rzeczywistości, który zdobywa coraz większą popularność graczy. Od wczoraj dostępny jest trailer gry – mówi Karolina Koszuta, prezes zarządu Iron VR. I dodaje: – Nowa odsłona tytułu, w wersji na Steam VR, pozwoli graczom doświadczyć czegoś wyjątkowego. Użytkownicy, w niezwykle realistyczny sposób, przeniosą się do świata przesiąkniętego erotyzmem i okultyzmem. Zapewni to całkiem nowe doznania audiowizualne.

Fabuła gry toczy się w wiktoriańskiej rezydencji Yelvertonów. Podczas rozgrywki, gracz zmierzy się ze światem pokus, w którym erotyzm przeplata się z okultyzmem. Do jego zadań należeć będzie odkrycie tajemnic Lusst’ghaa.

- To zawsze bardzo ekscytujące, gdy gra z jednej z flagowych serii pojawia się w nowym medium. Lust for Darkness - gra inspirowana Beksińskim, Gigerem, Lovecraftem i Barkerem - jest bardzo plastyczna, więc w VR zyska dodatkowej głębi. A do tego wszyscy wiemy, że gry grozy idealnie wpasowują się w wirtualną rzeczywistość – komentuje Piotr Gnyp, CMO w Movie Games.

Lust for Darkness w wersji na PC zadebiutowała w czerwcu 2018 roku, wersja na Nintendo Switch pojawiła się na rynku w lipcu 2019 roku, a na PS4 w październiku 2020 roku.

ZOBACZ RÓWNIEŻ