Modivo przejdzie do offline. Nowy koncept CCC uruchomi sklep stacjonarny [TYLKO U NAS]

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 6
Firma CCC, właściciel sklepu internetowego Modivo szykuje otwarcie pierwszego sklepu stacjonarnego – dowiedział się portal mycompanypolska.pl. Sklep online wystartował dopiero w czerwcu br.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Nasze informacje skomentował Marcin Grzymkowski, prezes zarządu eobuwie.pl. - Przymierzamy się do uruchomienia salonu stacjonarnego Modivo, ale nie deklarujemy jeszcze harmonogramu ani lokalizacji - powiedział.

Firma w tym momencie nie zdradza żadnych szczegółów na temat potencjalnego otwarcia. Nie wiadomo, czy stacjonarne Modivo będzie przypominało już istniejące sklepy eobuwie.pl.

- Prace pilotażowe nad Modivo prowadzimy już w Polsce, Czechach, na Słowacji i w Rumunii. Modivo jest platformą e-commerce skierowaną do klientów zainteresowanych modą segmentu premium, opartą o sprawdzoną obsługę klienta i logistykę eobuwie.pl - deklaruje Marcin Grzymkowski, prezes zarządu eobuwie.pl.   

Przypomnijmy, Modivo zostało udostępnione klientom w czerwcu br. To pierwszy w historii CCC i eobuwie.pl sklep internetowy z ofertą odzieży, obuwia i akcesoriów w segmencie premium. Oprócz Polski sklep zadebiutował w Czechach.

W ostatnich tygodniach CCC uruchomiło także w pełnej funkcjonalności własny sklep internetowy – ccc.eu. Klienci mogą w nim zamawiać produkty z dostawą do sklepów. Jak zadeklarował COO w firmie CCC, Jakub Jasiński, w ciągu zaledwie kilku dni klienci złożyli ponad 5 tys. zamówień o wartości miliona złotych.

Jak wówczas zadeklarowano, do końca I kwartału 2020 roku CCC uruchomi sklep online na 5 kolejnych rynkach, na których już działa.

W czerwcu CCC zanotowało skonsolidowane przychody na poziomie 621 mln złotych. Oznacza to wzrost aż o 60 proc. w porównaniu do minionego roku. Od początku roku przychody spółki wzrosły o 37 proc. do 1,9 mld złotych. Eobuwie.pl ze sprzedaży stacjonarnej od początku roku osiągnęła przychody 32,5 mln złotych. 

Jeśli chodzi o sprzedaż przez internet, w czerwcu cała grupa wygenerowała przychody w wysokości 107 mln złotych (w tym eobuwie.pl - 99,7 mln złotych). Od początku roku sprzedaż wyniosła 641 mln złotych, co oznacza wzrost o 60 proc.

Łączna powierzchnia sieci sprzedaży CCC na koniec drugiego kwartału 2019 r. wynosiła ponad 703 tys. m⊃2; i liczyła ponad 1200 sklepów, w tym ponad połowę za granicą. Grupa CCC obecna była łącznie w 26 krajach (20 offline i 15 online).

ZOBACZ RÓWNIEŻ