Klarna wprowadza w Polsce cashback

Klarna cashback
Polska to na razie jedyny kraj w regionie CEE, w którym opcja jest dostępna dla klientów. / fot. mat. pras.
Polska jest pierwszym krajem w Europie Środkowo-Wschodniej, w którym Klarna udostępniła usługę cashback – nową funkcjonalność w swojej aplikacji zakupowej. Dzięki tej opcji klienci dokonujący zamówień za pośrednictwem platformy zaoszczędzą nawet 11 proc. wartości opłaconego koszyka zakupowego.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Klarna, międzynarodowy licencjonowany bank, konsekwentnie stawia na dalszy rozwój swojej aplikacji zakupowej. Dążąc do tworzenia nowych możliwości dla jej użytkowników i wzmacniania ich relacji z ulubionymi markami, firma uruchomiła na polskim rynku usługę cashback. Polska to na razie jedyny kraj w regionie CEE, w którym opcja jest dostępna dla klientów. Równolegle rozwiązanie zadebiutowało w Danii i Norwegii. Z kolei niektóre marki na rynkach Europy Zachodniej, które zdecydowały się dołączyć latem do programu cashback Klarny, zanotowały m/m nawet 100% wzrost zamówień na swoje produkty.

– Wprowadzenie opcji cashback w aplikacji Klarny to naturalny kierunek naszego dalszego rozwoju, który pozwala nie tylko poszerzać doświadczenia zakupowe konsumentów, ale także budować dla nich wartość dodaną i wzmacniać lojalność wobec ich ulubionych marek. Cały czas koncentrujemy się na dostarczaniu rozwiązań, które odpowiadają na potrzeby użytkowników. Cashback Klarny to jeden z najhojniejszych tego typu programów na polskim rynku – użytkownik aplikacji może liczyć nawet na 11 proc. zwrotu za zakupy, co czyni ofertę wyjątkowo konkurencyjną – powiedział Łukasz Dwulit, Head of CEE w Klarnie.

Gdzie dostaniesz cashback 

Na start w Polsce, cashback w aplikacji Klarna jest dostępny u kilkudziesięciu partnerów handlowych, w tym popularnych marek takich jak Sinsay, eObuwie, Notino, Pyszne.pl czy Zalando-Lounge. Co istotne, brak minimalnej kwoty zamówienia sprawia, że usługa jest atrakcyjna nawet przy drobnych zakupach. Środki z cashbacku zebrane za zakupy w aplikacji Klarna trafiają automatycznie na „Klarna saldo”. Użytkownik decyduje, jak je wykorzystać – może przeznaczyć je na kolejne zakupy lub wypłacić na swoje konto bankowe. Ta możliwość wyboru sprawia, że usługa jest w pełni elastyczna i ułatwia zarządzanie zgromadzonymi finansami.

– Warunkiem skorzystania z oferty cashback jest dokonanie zakupów za pośrednictwem naszej aplikacji oraz posiadanie wewnętrznego rachunku tzw. Klarna Saldo. Środki z cashbacku będą automatycznie gromadzone właśnie na nim. Co istotne, samo posiadanie rachunku jest całkowicie bezpłatne, nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami czy zobowiązaniami, a jego założenie zajmuje kilka minut – dodała Aleksandra Ippohorska – Lenkiewicz, CEE Klarna Media Manager.

Lojalność klientów 

Wprowadzenie cashbacku jest częścią strategii Klarny, która ma przynieść korzyści zarówno sklepom internetowym, jak i konsumentom. Dla sprzedawców oznacza to większą lojalność klientów, a dla użytkowników aplikacji – realne oszczędności na zakupach. Co ważne, dołączenie przez merchantów do programu cashback jest całkowicie bezpłatne - wystarczy, że dołączą oni do programu afiliacyjnego Klarny.

ZOBACZ RÓWNIEŻ