Kawa Starbucks w polskich sklepach. To efekt współpracy z Nestle

Fot. Pixabay.com
Fot. Pixabay.com
Jesienią w polskich sklepach pojawi się pierwsza kawa Starbucks od Nestle. W pierwszej kolejności dostępne będą kapsułki do ekspresów Nescafe Dolce Gusto oraz Nespresso. Kolejne produkty zostaną wprowadzone do końca roku.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Dwa lata temu Nestle nabyło nieograniczone prawa wprowadzania do globalnego obrotu produktów kawowych i herbacianych od Starbucks poza kawiarniami tej marki oraz z wyłączeniem artykułów gotowych do spożycia. Produkty słynnej sieci są już dostępne w kilkudziesięciu krajach Europy, Azji, Ameryki Północnej, a nawet Ameryki Łacińskiej i Bliskiego Wschodu. Teraz do tej listy państw dołącza Polska.

- Odpowiadamy na oczekiwania miłośników kawy, którzy chcą w domu cieszyć się kawą o najwyższej jakości i smaku, znanym im z ulubionych kawiarnii - mówi Marjana Davidovic, dyrektor dywizji napojów Nestle w Polsce.

Kawy Starbucks od Nestle będą dostępne w trzech wariantach palenia ziaren: Blond Roast (smak delikatny i łagodny), Medium Roast (gładki i zrównoważony), Dark Roast (pełny i wyrazisty). W pierwszej kolejności - już jesienią - w Polsce dostępne będą kapsułki Starbucks do ekspresów Nescafe Dolce Gusto oraz Nespresso. Natomiast od początku września kawy Starbucks od Nestle są dostępne w sklepach Carrefour, a także w kanałach e-commerce na czele z Carrefour.pl i Frisco.pl.

Szwajcarski koncern Nestle to obecnie największy producent kawy na świecie, a decyzja o sprzedaży produktów od Strabucks w kolejnych krajach zbiega się z rosnącym trendem spożycia tego typu napojów w domu. Jak wynika z najnowszego raportu Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia, z powodu pandemii i ograniczeń z nią związanych odsetek Polaków pijących kawę poza domem spadł do 42 proc. To spadek aż o 9 proc. w porównaniu do zeszłego roku.

baner 970x200

ZOBACZ RÓWNIEŻ