ING ma coraz częściej problemy techniczne. Aplikacja regularnie nie działa

ING nie działa - i to często / Fot. Materiały włas
ING nie działa - i to często / Fot. Materiały własne
Wszyscy lubimy bankowość mobilną i wygodę, jaką zapewnia internet. Ale ostatnio jeden z banków coraz bardziej rozczarowuje. "ING nie działa" - to hasło wpisują Polacy coraz częściej w wyszukiwarce.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Niestety bank na infolinii nie zdradzi nam takich informacji, niemniej problemy techniczne ING są już czymś normalnym. W ostatnich miesiącach bardzo często dochodzi do sytuacji, kiedy aplikacja mobilna banku nie działa poprawnie.

Zobacz: Podatek cukrowy

Awarie ING mogą irytować, a nawet przestraszyć. Zdarzało się bowiem, że użytkownicy chcieli zalogować się do banku i otrzymywali komunikat, że ich hasło lub login są niepoprawne. Wówczas, w obawie o to, że ktoś zhakował im konto, dzwonią do banku i dowiadują się, że... wszystko jest w porządku. Problem jednak w tym, że nie mogą się zalogować - i wtedy ING nie ma rozwiązania. Ot, trzeba czekać i w końcu, zwykle po kilku godzinach, aplikacja działa poprawnie. 

Inny przykład to sytuacja, kiedy logujemy się na konto i jest tam 0 zł. Można się przestraszyć, że ktoś wyczyścił nam konto - ale ponownie, to tylko usterka. Mija kilka chwil lub godzin i znów wszystko wraca do normy, a nasze konto wskazuje poprawną kwotę. 

ING nie działa - dlaczego?

Ostatnia awaria ING miała miejsce wczoraj (8.11). Klienci informowali na forach, że nie mogą korzystać z usług banku. Nie dało się wysłać przelewu, nie mogli się zalogować. Strona internetowa czy aplikacja działały, albo działały bardzo ociężale. 

Przykładowe komentarze internautów (pisownia oryginalna):

Aplikacja leży, strona leży. Naprawicie dzisiaj?

Naprawa się przyda, bo nie działa logowanie na stronie, ani aplikacja.

Hej hej ja tu robię przelewy za gruby hajs bo za gaz i wywaliło mnie w kosmos!

Inspiracje: Kate Upton

Bank informował w sieci, że trwają prace nad naprawą usterek. Pojawił się m.in. komentarz: "Niestety bankowość internetowa i mobilna odmówiły posłuszeństwa. Nasz dział IT robi co w jego mocy, aby opanować sytuację. Przepraszamy Cię za utrudnienia".

Niestety, w ostatnim czasie trudno mieć pozytywną opinię o ING Banku. Usługa bankowa powinna być nie tylko bezpieczna, ale też maksymalnie stabilna. Tymczasem zarówno strona, jak i aplikacja mobilna banku ma coraz częściej problemy z utrzymaniem stabilnej pracy przez dłuższe okresy (np. pełny miesiąc).

ZOBACZ RÓWNIEŻ