Aplikacja Biedronka już działa. Jakie są jej funkcjonalności?

Aplikacja Biedronka
Aplikacja Biedronka wystartowała, fot. mat. prasowe
Właściciel sieci Biedronka, firma Jeronimo Martins, ogłosiła uruchomienie aplikacji przeznaczonej dla klientów. To kolejny krok w kierunku do cyfryzacji oferty.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Aplikację można już pobrać za darmo z App Store oraz Google Play.  

Aplikacja Biedronki. Co oferuje?

W aplikacji przede wszystkim pojawiają się informacje o promocjach cenowych. Podstawowe funkcjonalności nowego e-narzędzia to m.in.:

  • wirtualna karta Moja Biedronka,
  • płatności Blikiem bez kodu,
  • oferty spersonalizowane: „Tylko dla Ciebie” - od poniedziałku do piątku jedna dodatkowa spersonalizowana oferta ważna od następnego dnia; „Shakeomat” – raz dziennie produkt - niespodzianka, również spersonalizowany oraz „Wybrane dla Ciebie” z aktualnej gazetki
  • skaner cen wszystkich produktów dostępnych w sklepach sieci,
  • historia transakcji,
  • gazetki z ofertą handlową,
  • możliwość uzyskania szybkiego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie i mailowo).

- Stworzyliśmy aplikację, aby ułatwić zakupy naszym klientom. Aby mogli wybrać najkorzystniejsze oferty i sprawdzić w czasie zakupów informacje na temat produktów. Liczymy, że dzięki temu klienci będą jeszcze bardziej zadowoleni z zakupów w Biedronce a w ich koszykach znajdą się potrzebne im produkty w niskich cenach - mówi Marek Złakowski, dyrektor ds. Rozwoju Relacji z Klientem i Cyfryzacji sieci Biedronka.

Przeczytaj więcej o sieci Biedronka

Moja Biedronka stanie się cyfrowa

Aby korzystać w pełni z funkcjonalności aplikacji, należy zaznaczyć swój ulubiony sklep. Dzięki temu będziemy na bieżąco widzieć dostępność produktów oferowanych w specjalnych cenach w tej konkretnej lokalizacji.  Wyboru „Mojego sklepu” można dokonać podczas rejestracji w aplikacji. W przypadku użytkowników należących już do programu Moja Biedronka, aplikacja automatycznie sugeruje „Mój sklep” na podstawie historii zakupowej użytkownika.

W aplikacji dostępny jest wirtualny odpowiednik plastikowej karty Moja Biedronka, dzięki czemu nie trzeba już nosić w portfelu plastikowej karty. Dzięki aplikacji za zakupy w Biedronce będzie też można płacić Blikiem bez kodu.  

W aplikacji możemy liczyć na indywidualną ofertę pod nazwą „Shakeomat”, która jest projektowana na bieżąco na bazie preferencji zakupowych danego klienta. Produkty oferowane w jej ramach będą objęte specjalnymi rabatami. Aby aktywować ofertę, należy wejść do aplikacji, kliknąć okienko z tą ofertą, a następnie potrząsnąć urządzeniem mobilnym, używając tzw. shakeomatu, tak aby licznik w aplikacji wskazał 100 proc. Oferta „Shakeomat”, obowiązuje od momentu jej aktywacji do końca danego dnia. 

Skaner cen w aplikacji

​Istotną funkcją aplikacji jest skaner cen. Dzięki niemu w czasie zakupów w sklepie klienci mogą upewnić się, jaka jest dokładnie cena produktu, bez konieczności szukania ceny na półce ani skanera. Sprawdzenie ceny danego produktu z Biedronki będzie możliwe także w domu. Wystarczy włączyć tę funkcję w aplikacji, najechać kamerą w smartfonie na kod kreskowy produktu, a na ekranie telefonu wyświetli się cena towaru oraz stopień jego dostępności w naszym sklepie. Klient otrzyma również możliwość wygodnego przeglądania ofert z cotygodniowej gazetki wybranych pod kątem jego upodobań.

Aplikacja wymaga zgody na powiadomienia push i geolokalizację. Geolokalizacja jest niezbędna do korzystania z mapy sklepów, co pozwoli np. sprawdzić, gdzie jest najbliższa Biedronka. Powiadomienia push wysyłane są, aby jak najszybciej dostarczyć użytkownikowi informację o ofertach. Zarówno zgoda na geolokalizację, jak i powiadomienia push nie jest wymagana, aby korzystać z aplikacji.

Kartą Moja Biedronka posługuje się obecnie ponad 12 mln Polaków. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ