Altkom Akademia przejmuje Socjomanię. "Przewidujemy znaczący wzrost zapotrzebowania na szkolenia"

Joanna Mihułka-Petru
Joanna Mihułka-Petru / Fot. materiały prasowe
Altkom Akademia - polska firma szkoleniowa - stała się większościowym udziałowcem Socjomanii. – Przewidujemy znaczący wzrost zapotrzebowania na szkolenia i doradztwo, szczególnie w obszarze cyfrowym. To połączenie sił to inwestycja w przyszłość – podkreśla Joanna Mihułka-Petru, prezeska Altkom Akademii.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Do grupy Altkom dołącza Socjomania. To firma konsultingowo-szkoleniowa specjalizująca się w digital marketingu, innowacjach biznesowych i HR, z naciskiem na aspekty cyfrowe. Jest jedynym w Polsce partnerem Digital Marketing Institute, który ma uprawnienia do prowadzenia certyfikowanych kursów „Digital Marketing” oraz „Strategy & Leadership”. 

Łącząc nasze siły, tworzymy unikalną na polskim rynku ofertę, która kompleksowo odpowiada na potrzeby firm w zakresie szkoleń i transformacji cyfrowej – komentuje Szymon Lisowski, CEO Socjomanii

W raporcie „Reaching the last mile of convergence” eksperci Banku Światowego podkreślają, że podnoszenie kwalifikacji pracowników jest kluczowe dla zwiększenia produktywności i konkurencyjności gospodarki. 

– Firmy, które są na ścieżce stałego rozwoju swoich pracowników z tej drogi już nie zawrócą, ponieważ na co dzień doświadczają efektów wzmacniania ich biznesów. Jestem przekonana, że rozszerzenie naszej oferty o produkty Socjomanii pozwoli nam bardziej efektywnie projektować ścieżki rozwojowe dla naszych klientów – mówi Mihułka-Petru.

Jak przekonują przedstawiciele Altkom Akademii, grupa zdecydowała się na wykupienie większościowych udziałów w Socjomanii, mimo że 2024 r. był trudny dla branży szkoleniowej. Dane wskazują, że wiele firm odnotowało gorsze wyniki niż w latach poprzednich, co związane jest m.in. z brakiem środków z KPO na szkolenia, szalejącą inflacją, rozwojem sztucznej inteligencji, zwolnieniami w branży IT.

ZOBACZ RÓWNIEŻ