visa

zobacz inne tematy
Visa "przejmuje" nazwę zespołu Formuły 1. Koniec AlphaTauri

Visa "przejmuje" nazwę zespołu Formuły 1. Koniec AlphaTauri

W nadchodzącym sezonie kibice Formuły 1 zauważą zmianę na liście zespołów i sponsorów. Dziś zostało ogłoszone zawarcie bezprecedensowej wieloletniej umowy między Red Bull a Visa, dzięki której Visa staje się globalnym partnerem obu zespołów Formuły 1 Red Bulla, a w F1 wystartuje nowy zespół Visa Cash App RB, wcześniej znany jako Scuderia Alpha Tauri.

Nadchodzi rewolucja w transakcjach elektronicznych? Polski fintech pracuje nad globalną innowacją

Nadchodzi rewolucja w transakcjach elektronicznych? Polski fintech pracuje nad globalną innowacją

Płatności bezgotówkowe bez pośredników? Taki plan ma Janusz Diemko, były prezes Polskich e-Płatności, First Data i Euronet Polska. Współtworzony przez niego fintech Xelo prowadzi projekt badawczy mający celu zmianę obecnego, mocno skomplikowanego, schematu usług płatniczych. Spółka, finansowana przez fundusze VC, aniołów biznesu i NCBR zapowiada, że ten świat czeka rewolucyjna zmiana.

Finansowy gigant wprowadza płatność kryptowalutą bez konieczności przewalutowania

Finansowy gigant wprowadza płatność kryptowalutą bez konieczności przewalutowania

Visa jest kolejną międzynarodową instytucją finansową, która otwiera się na świat kryptowalut. Globalny lider technologii płatniczych rozpoczyna współpracę z Crypto.com. Kartą debetową Visa Crypto będzie można płacić bez konieczności przewalutowania środków z cyfrowej waluty na tradycyjną. Jak przekonują eksperci to kolejny krok do tego, aby już wkrótce kryptowalutą płacić w tradycyjnym sklepie.

Raport e-commerce. Nie zapomnij o płatnościach

Raport e-commerce. Nie zapomnij o płatnościach

Stworzenie przyjaznego systemu płatności, który nie tylko da klientom poczucie bezpieczeństwa, ale też odpowie na każdą ich potrzebę dziś jest must have w sprawnym sklepie internetowym.

Koniec z portfelem!

Koniec z portfelem!

Płacę, czym chcę. Portfel to przeżytek. Płatność przy odbiorze również przestaje być najchętniej wybieranym sposobem na opłacanie zamówień. Z których rozwiązań klienci korzystają najczęściej? Jak sklepy mogą je wdrożyć? Podpowiadamy, jak dostosować się do transakcyjnych potrzeb klientów.

Raport E-commerce. Wojna o klienta

Raport E-commerce. Wojna o klienta

Nowe technologie, bezpieczne płatności i optymalizacja biznesu. Oto, jak poprawić swoją skuteczność w walce o klienta w e-commerce.

Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania

Marketing w czasie rzeczywistym. Tak się buduje markę godną zaufania

Mówienie o produktach, które na co dzień dominują w naszej narracji biznesowej, zeszło na drugi plan. Teraz najważniejsze jest, żeby być solidarnym, żeby być z klientami, żeby realizować to, czego oni od nas chcą i potrzebują w tym trudnym okresie. Tak się buduje markę godną zaufania – mówili uczestnicy debaty „My Company Polska”.