ekspansja zagraniczna

zobacz inne tematy
Wittchen wchodzi do Rumunii. Sieć otwiera pierwszy sklep

Wittchen wchodzi do Rumunii. Sieć otwiera pierwszy sklep

Grupa Wittchen otworzyła swój pierwszy sklep stacjonarny w Rumunii, w galerii handlowej „ParkLake Shopping Center” w Bukareszcie. Rumunia jest piątym krajem Europy, poza Polską, gdzie produkty Wittchen są sprzedawane w sklepach stacjonarnych. W listopadzie tego roku Grupa uruchomiła pierwszy sklep w Słowacji.

Chcesz eksportować, ale się boisz? Oto wsparcie dla ciebie

Chcesz eksportować, ale się boisz? Oto wsparcie dla ciebie

W nowej sytuacji geopolitycznej eksporterzy szukają coraz aktywniej nabywców swoich produktów w innych regionach świata, tj. Azji i Afryce, ale też np. w Ameryce Południowej. Oto, w jaki sposób mogą skorzystać ze wsparcia BGK.

Ekspansja zagraniczna 2023. Jak zrobić pierwszy krok

Ekspansja zagraniczna 2023. Jak zrobić pierwszy krok

Czas na ekspansję! Czasy są trudne, ale właśnie dlatego odważne decyzje powinny zaprocentować. Duże firmy to wiedzą i zaczynają mocno wchodzić na zagraniczne rynki. Mniejsze powinnY iść za ich przykładem. Tylko jak zrobić ten pierwszy krok?

Polski biznes chce podbijać świat. Czy ma na to szansę?

Polski biznes chce podbijać świat. Czy ma na to szansę?

Pandemia nie zmniejszyła apetytu polskiego biznesu na inwestowanie za granicą. Przeciwnie – zainteresowanie ekspansją kapitałową jest dziś nawet wyższe niż dwa lata temu. Zmieniają się jednak państwa, w których chcemy robić biznesy, a także skala i charakter inwestycji.

„Wypłyń na nowe rynki: Wielka Brytania” – Konferencja Ebury

„Wypłyń na nowe rynki: Wielka Brytania” – Konferencja Ebury

Wielka Brytania od lat pozostaje w ścisłej czołówce partnerów polskich eksporterów oraz ważnych kierunków dla importerów. I choć Brexit wywołał wiele perturbacji, to polscy przedsiębiorcy stoją obecnie przed bardzo dużą szansą wzmocnienia swojej pozycji na Wyspach.

Ekspansja na rynek niemiecki. Praktyczny poradnik

Ekspansja na rynek niemiecki. Praktyczny poradnik

Wielkość niemieckiego rynku, brak granic, dyscyplina płatnicza w biznesie oraz bliskość geograficzna- to tylko niektóre z licznych aspektów, które przyciągają polskich przedsiębiorców do Niemiec. oto praktyczny poradnik, jak podejść do ekspansji na Zachód.