Reklama

Tarczyński rusza na podbój Szwecji. W planach kolejne rynki

Tarczyński
Tarczyński uruchomił spółkę w Szwecji / Fot. Shutterstock/ Mikolaj Barbanell
Lider polskiego rynku kabanosów, Grupa Tarczyński, powołał w Szwecji nową spółkę, która zajmie się sprzedażą i dystrybucją produktów na rynku szwedzkim oraz w krajach ościennych – Danii, Finlandii i Norwegii. Jednocześnie firma rozpoczęła bezpośrednią sprzedaż do klientów końcowych w Rumunii za pośrednictwem swojej lokalnej spółki.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Reklama

Tarczyński otwiera spółkę w Szwecji

"Koncentrując się na rozwoju i kierując się dużymi aspiracjami, naturalnie zwracamy się ku ekspansji na kolejnych rynkach. Sprzedaż w Europie Północnej jest naturalnym uzupełnieniem dotychczasowych kierunków rozwoju" - powiedział Tomasz Tarczyński, członek zarządu, dyrektor marketingu i eksportu w firmie Tarczyński.

"Jesteśmy już obecni na rynkach fińskim, norweskim i szwedzkim, ale otwarcie nowej spółki ma zintensyfikować sprzedaż i poszerzyć dystrybucję, a zarazem uruchomić działania na rynku duńskim, gdzie dotychczas nie byliśmy obecni" - dodał.

Nowe produkty

Spółka, chcąc lepiej dostosować ofertę do gustów konsumentów z różnych krajów, rozszerza swoją działalność o nowe kategorie produktowe, wykraczające poza dotychczasowy asortyment. Na rynkach polskim i niemieckim pojawiły się nowe przekąski pod nazwą Salami Snack.

"Polski rynek salami wzrósł o 30 proc. w ciągu ostatnich dwóch lat, osiągając wartość 0,5 mld zł, co uzasadnia rozszerzenie asortymentu. (...) Wierzymy, że inwestycja w nowe smaki, bliższe na przykład gustom konsumentów z południa Europy, pozwoli nam wyraźnie powiększyć grono odbiorców na wybranych rynkach" – powiedział Tomasz Tarczyński.

Tarczyński działa na rynku już od ponad 30 lat i jest liderem na krajowym rynku kabanosów, z udziałem na poziomie 70 proc. (dane Nielsena). Firma przekracza również 25 proc. udziału na rynku parówek. 

Reklama

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Reklama
Reklama