Tarczyński rusza na podbój Szwecji. W planach kolejne rynki
Tarczyński otwiera spółkę w Szwecji
"Koncentrując się na rozwoju i kierując się dużymi aspiracjami, naturalnie zwracamy się ku ekspansji na kolejnych rynkach. Sprzedaż w Europie Północnej jest naturalnym uzupełnieniem dotychczasowych kierunków rozwoju" - powiedział Tomasz Tarczyński, członek zarządu, dyrektor marketingu i eksportu w firmie Tarczyński.
"Jesteśmy już obecni na rynkach fińskim, norweskim i szwedzkim, ale otwarcie nowej spółki ma zintensyfikować sprzedaż i poszerzyć dystrybucję, a zarazem uruchomić działania na rynku duńskim, gdzie dotychczas nie byliśmy obecni" - dodał.
Nowe produkty
Spółka, chcąc lepiej dostosować ofertę do gustów konsumentów z różnych krajów, rozszerza swoją działalność o nowe kategorie produktowe, wykraczające poza dotychczasowy asortyment. Na rynkach polskim i niemieckim pojawiły się nowe przekąski pod nazwą Salami Snack.
"Polski rynek salami wzrósł o 30 proc. w ciągu ostatnich dwóch lat, osiągając wartość 0,5 mld zł, co uzasadnia rozszerzenie asortymentu. (...) Wierzymy, że inwestycja w nowe smaki, bliższe na przykład gustom konsumentów z południa Europy, pozwoli nam wyraźnie powiększyć grono odbiorców na wybranych rynkach" – powiedział Tomasz Tarczyński.
Tarczyński działa na rynku już od ponad 30 lat i jest liderem na krajowym rynku kabanosów, z udziałem na poziomie 70 proc. (dane Nielsena). Firma przekracza również 25 proc. udziału na rynku parówek.