Jak skutecznie przeprowadzić ekspansję zagraniczną? Wywiad z Efi Dahanem, PayPal

Skupienie się wyłącznie na lokalnym rynku hamuje twój biznes - przekonuje Efi Dahan, wiceprezes i dyrektor generalny PayPal na CEE i Izrael. I radzi jakich błędów unikać, gdy myślimy o globalnym rozwoju.
- Ekspansja zagraniczna wiąże się z licznymi detalami, o których musimy pamiętać, żeby proces się powiódł - mówi Dahan. Do tego typu wyzwań zalicza takie procesy jak właściwy marketing, czy zadbanie o płatności. - Wsłuchiwanie się w potrzeby klientów i użytkowników jest kluczowem do oferowania potrzebnych usług bądź produktów - dodaje przedstawiciel PayPal.
Efi Dahan przytacza statystyki, z których wynika, że 80 proc. startupów z naszego regionu poważnie myśli o międzynarodowej ekspansji. - Im trzeba jednak w tym pomóc - zaznacza ekspert.
Zachęcamy do wysłuchania całej rozmowy! Wywiad odbył się podczas Warsaw Startup Festival 2024.