wojny cenowe
zobacz inne tematyBiedronka nie łagodzi kursu. Kolejna szpila wbita w Lidla
Dyskont musiał wycofać się z kampanijnego hasła "Biedronka tańsza niż Lidl", po tym jak do akcji wkroczył komornik sądowy rekwirując billboardy szkodliwe dla konkurencji. Nowe hasło jest znacznie bardziej wyrafinowane. Co tym razem wymyślili marketingowcy Biedronki?
Wojna cenowa na rynku alkoholi pod lupą prokuratury: Biedronka, Lidl i Kaufland na celowniku UOKiK
Z ostatnich doniesień wynika, że trzy znaczące siatki handlowe działające na polskim rynku – Biedronka, Lidl oraz Kaufland – znalazły się w obszarze zainteresowania organów ścigania. Wszystko za sprawą promocji na alkohol, które prawdopodobnie przekroczyły granice prawa.
Producenci jaj w pułapce dyskontów. Wojna cenowa uderza w wytwórców
Rywalizacja cenowa między dwoma dominującymi sieciami handlowymi w Polsce, Biedronką i Lidlem, doprowadza do sytuacji, w której pewne produkty są sprzedawane poniżej kosztów produkcji.
Wojna cenowa na polskim rynku dyskontów: tak tanio nie było już od lat
Dyskonty walczą z inflacją skuteczniej niż NBP? Ceny spadają w wyniku wojny handlowej między Biedronką a Lidlem. Czy to oznacza, że markety mogłyby sprzedawać żywność znacznie taniej?