senuto
zobacz inne tematyBiec z wiatrem. Najlepsze startupy e-commerce [RANKING]
Rok 2020 był rekordowy dla sektora e-commerce. Możliwości, jakie dał przedsiębiorcom rozwój sprzedażowych kanałów internetowych są duże jak nigdy wcześniej. Eksperci podkreślają jednak, że nie każdy skorzysta na e-commerce’owej rewolucji. Bo żeby biec z wiatrem, nie wystarczy tylko dobry pomysł.
Powstał Tinder dla branży SEO. "Nie zwraca się aż połowa inwestycji w działania SEO"
Jak wynika z badań Senuto, 94 proc. ankietowanych firm i przedsiębiorców traktuje działania SEO jako rozwiązanie na realne zwiększenie zysków. Według analizy wydatków na optymalizację pozycjonowania, połowa badanych przedsiębiorców wydaje 1–7 tys. zł miesięcznie na działania SEO, jednak w przypadku połowy ankietowanych inwestycja nie zwraca się. Gdzie zatem leży problem i co można zrobić lepiej?