paweł kibalczyc
zobacz inne tematyPolska marka kosmetyków naturalnych chce zebrać 1 mln zł. Twarzą kampanii Weronika Rosati
Spółka Lajuu wprowadza na polski rynek nową markę stworzoną wspólnie z aktorką Weroniką Rosati. Innowacyjne komponenty, naturalne i wegańskie receptury oraz etyczna produkcja - tak reklamują markę jej twórcy. Nowy podmiot chce pozyskać blisko 1 milion złotych na rozwój swojego biznesu oraz podbicie rynku nie tylko polskiego, ale i amerykańskiego.
Polskie kosmetyki idą po finansowanie społecznościowe. W kampanii bierze udział Weronika Rosati
Spółka Lajuu wystartowała z kampanią crowdfundingową. Tworzone przez nich produkty pielęgnacyjne mają być naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach oraz sprzedawane w szklanych opakowaniach. Celem rozpoczętej emisji jest pozyskanie blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański.