jakub czerwiński
zobacz inne tematyCzy retailerzy są gotowi na zwroty w szczytach handlowych?
Domeną IV kwartału każdego roku jest szaleństwo zakupowe w wielu sektorach. Niestety, wraz z nim rośnie prawdopodobieństwo nietrafionych decyzji i liczba dokonywanych zwrotów. Biorąc pod uwagę, że 1/4 klientów zwraca od 5 do 15 proc. artykułów zakupionych online, szaleństwo zakupowe może trwać do stycznia. Czy sektor handlu w Polsce jest gotowy na zwroty akcji?
Raport: "Odpowiedzialny e-commerce 2021". Co biorą pod uwagę e-konsumenci przy wyborze sklepu?
Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Odpowiedzialny e-commerce”, pierwszego w Polsce badania dotyczącego CSR i etyki w e-biznesie, ponad połowa e-konsumentów wybierając sklep internetowy bierze pod uwagę fakt, czy dany sprzedawca jest firmą odpowiedzialną społecznie i działa zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.