dyskonty
zobacz inne tematyUOKiK vs. sieci handlowe: Rozprawa z nieuczciwymi praktykami sklepów
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) intensyfikuje działania na rzecz walki z nieuczciwymi praktykami w relacjach między sieciami handlowymi a dostawcami produktów spożywczych. Poprzez anonimową ankietę, skierowaną do organizacji branżowych, Urząd zamierza zebrać dowody na nieuczciwe wykorzystywanie przewagi kontraktowej, które obciążają producentów żywności.
Lidl kontynuuje dyskontową wojnę i robi przegląd cenowy. "W różnych Biedronkach są różne ceny".
"Porównaliśmy wartości koszyków w sklepach Lidl i Biedronka" - głosi Lidl na swojej stronie internetowej, opisanej jako "przegląd cenowy".
Badanie: Do sklepów chodzimy częściej, żeby polować na promocje
Według badań na podstawie analizy wizyt konsumentów w sklepach Polacy, w dobie inflacji, kupują częściej lecz mniej licząc, że każde wyjście do dyskontu będzie okazją do zaoszczędzenia na promocji konkretnych produktów.