W ich grę przeglądarkową zagrało 150 tys. dzieci. Tak wygląda przyszłość edukacji?
Fot. materiały prasoweEkoeksperymentarium to bezpłatna gra przeglądarkowa. Program działa zaledwie od pięciu miesięcy, a łączna ilość odsłon stron wyniosła blisko 1,8 mln. Atrakcyjność rozwiązania docenili też biznesowi partnerzy gry – marki, które zaangażowały się w jej tworzenie w ramach swoich działań CSR. To kolejny krok rozwoju platformy, która z impetem wchodzi na polski rynek biznesu.
Samodzielnie stworzyliśmy grę, która angażuje i rozśmiesza a przy okazji przekazuje solidną dawkę wiedzy o ekologii na co dzień – mówi Małgosia Żmijska współautorka Ekoeksperymentarium
Pomysłodawcy Genially podkreślają, że platforma jest na tyle intuicyjna, że każdy może z niej skorzystać niezależnie od umiejętności. - Platforma pozwala na zwinne podejście do zarządzania projektem. Sami planujemy i projektujemy gry oraz śledzimy wprowadzane zmiany na bieżąco. To znacznie skraca czas pracy nad projektem i pozwala na maksymalne poznanie oraz wykorzystanie różnych sprytnych możliwości platformy i różnego rodzaju “hacków”. Podążając za światowymi trendami, Genially otwiera się na ko-kreację z użytkownikami, dzięki czemu powstają setki dodatkowych skryptów takich jak: wycinanie, puzzle, zliczanie punktów czy „przeciągnij i upuść” - dodaje Joanna Studzińska z Mamy Projekt.
Firmy wykorzystują Genially głównie do tworzenia grywalizacyjnych treści, które budują zaangażowanie, zwiększają zainteresowanie marką i pomagają w interakcji z klientami. – Quizzy świetnie się sprawdzają podczas procesów rekrutacyjnych, questy z nagrodami motywują pracowników, a gry uatrakcyjniają szkolenia – wyjaśnia Florina Jelescu z Genially.
Aktualnie z Genially korzysta już 12 mln osób, w ponad 190 krajach. Z możliwości jakie daje hiszpański startup czerpią zarówno duże międzynarodowe firmy - m.in. Michelin, Telefónica, McDonald’s czy Heinekken ale i małe kreatywne firmy poszukujące zwinnych metod działania – jak choćby Mamy Projekt.