Tysiąc złotych dziennie za leżenie na plaży. Stanowski i nietypowy pomysł na promocję Kanału Zero
Krzysztof Stanowski i Piotr NowosielskiRuszył Kanał Zero. Z tej okazji portale pracy rocketjobs.pl i Just Join IT - głównipartnerzy Kanału - przygotowali wraz z Krzysztofem Stanowskim ofertę "pracy marzeń". Poszukiwany jest Ambasador lub Ambasadorka Kanału Zero na Teneryfie. Osoba, która najbardziej kreatywnie podejdzie do niecodziennego zadania rekrutacyjnego, poleci na miesięczny pobyt na wyspie, gdzie będzie otrzymywać 1000 zł dziennie za oglądanie Kanału Zero np. w trakcie leżenia na plaży. Treść ogłoszenia została opublikowana na portalu rocketjobs.pl.
Kanał Zero wystartował
1 lutego wystartował Kanał Zero - nowy projekt medialny Krzysztofa Stanowskiego. Transmisję, podczas której dziennikarz po raz pierwszy ujawnił pełną ramówkę kanału i odpowiadał na pytania Przemka Rudzkiego, oglądało na żywo prawie 120 000 widzów, a film w kilka godzin po premierze ma ponad milion wyświetleń.
W Kanale Zero znajdzie się 6 programów na żywo (7:00, Godzina Zero, Ground Zero, Trzecie Śniadanie, 0:0 i 022) oraz kilkanaście programów autorskich: Dziennikarskie Zero, Stanowski & Mazurek, Zeroekranowe, Naukowe Zero, Biznesowe Zero, Gatunek Zero, Rynkowe Zero, Gospodarcze Zero, Militarne Zero, Zero Znieczulenia oraz codzienny program redakcyjny w stylu commentary.
Wśród nazwisk tworzących Kanał są m.in. gen. Rajmund Andrzejczak, Maciek Dąbrowski, Sławomir Dębski, Monika Goździalska, Robert Gwiazdowski, Jacek Graniecki (Tede), Izabella Krzan, Robert Mazurek, Marcin Meller, Tomasz Raczek, Tomasz Rożek, Kacper Ruciński, Andrzej Twarowski czy Jarosław Wolski.
- Pierwszy raz w życiu jestem w sytuacji, w której mam poczucie, że mogę coś zmienić. Być może jest to megalomania z mojej strony, być może jest to z mojej strony coś, czego nie powinienem mówić, bo mam świadomość, że „media duże” nie puszczą tego płazem. (…) Mam przekonanie, że dzisiaj jesteśmy w stanie, dzięki mojej drodze zawodowej, którą przeszedłem stworzyć coś naprawdę innego - powiedział podczas transmisji Krzysztof Stanowski.
Przeczytaj nasz wywiad z Krzysztofem Stanowskim, przeprowadzony w 2022 roku
Praca marzeń czeka
Krzysztof Stanowski w ramach wspólnej akcji z rocketjobs.pl i Just Join IT ogłosił nietypową rekrutację. Twórca Kanału i grupa portali pracy wyślą jedną osobę na w pełni opłacony miesięczny pobyt na Teneryfie, podczas którego będzie ona dostawać 1000 zł za każdy dzień roboczy spędzony na plaży oraz oglądanie programów Kanału Zero na służbowym Ipadzie.
Każda osoba, która chce dostać tę “pracę”, musi w komentarzach pod postami na platformach społecznościowych marki rocketjobs.pl (Facebook, Instagram i platforma X), w kreatywny sposób opisać jaka najbardziej absurdalna sytuacja zmotywowała ją do zmiany pracy. Zadaniem zwycięzcy jest także dzielenie się ze światem relacjami z rajskiego workation w swoich social mediach. Ponadto, autorzy trzech najlepszych zgłoszeń otrzymają nagrody w postaci Ipada. Niecodzienna oferta pracy jest dostępna na rocketjobs.pl pod tym linkiem [KLIK]. Akcja jest wstępem do kampanii #MisjaZmiana, którą rocketjobs.pl rozpocznie już 15.02. Zaledwie w ciągu kilku godzin, do konkursu zgłosiło się ponad 2000 uczestników.
Jak będzie wyglądać codzienna współpraca portali pracy z Kanałem Zero?
8 stycznia 2024 r. Krzysztof Stanowski ogłosił na swoim profilu w serwisie X, że głównym partnerem Kanału Zero zostały portale pracy rocketjobs.pl i Just Join IT. Wspólnym mianownikiem współpracy jest zmiana na lepsze.
- Krzysiek podjął trudną decyzję o zmianie swojego życia zawodowego i stworzeniu medium, jakiego w Polsce jeszcze nie było. Z kolei dzięki naszym portalom, setki tysięcy ludzi również zmienia swoje życie - znajdując lepszą pracę - skomentował wówczas Piotr Nowosielski, CEO Just Join IT i właściciel obu portali.
Zespół rocketjobs.pl będzie dostarczać Kanałowi Zero inspiracji do rozmów o tematach ważnych dla pracujących Polaków. Widzowie poznają najnowsze trendy na rynku pracy oraz dowiedzą się więcej o stylu życia młodych pokoleń. Marka chce dodawać ludziom wiary we własne możliwości i zachęcać do szukania wymarzonej pracy na swoich warunkach. W programach pojawią się eksperci rocketjobs.pl oraz wiele insertów w brandingu partnera.