Luksus bez etykietki
Fot. AP.
„Nie ma ucieczki przed logo, jak tylko w inne logo” – to parafraza słynnego powiedzenia Witolda Gombrowicza. Dobrze ono opisuje zarówno socjologiczne współzależności, jak i niezwykłą siłę współczesnych marek.
Ideę „No logo” kilka lat temu wymyśliła Naomi Klein – kanadyjska dziennikarka i działaczka społeczna – publikując swoją bestsellerową książkę pod takim właśnie tytułem. Szybko stała się ona biblią tych, którzy w świecie wszechobecnej komercji chcieli odzyskać utraconą osobowość, kontestować narzucone reguły i sztywne hierarchie. Wyznawcami „nowej religii” stali się...
Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl
Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?
- Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
- Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
- Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
- Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska
Więcej możesz przeczytać w 10/2023 (97) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.