Luksus bez etykietki

warhol
Fot. AP.
„Nie ma ucieczki przed logo, jak tylko w inne logo” – to parafraza słynnego powiedzenia Witolda Gombrowicza. Dobrze ono opisuje zarówno socjologiczne współzależności, jak i niezwykłą siłę współczesnych marek.

Ideę „No logo” kilka lat temu wymyśliła Naomi Klein – kanadyjska dziennikarka i działaczka społeczna – publikując swoją bestsellerową książkę pod takim właśnie tytułem. Szybko stała się ona biblią tych, którzy w świecie wszechobecnej komercji chcieli odzyskać utraconą osobowość, kontestować narzucone reguły i sztywne hierarchie. Wyznawcami „nowej religii” stali się...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 10/2023 (97)

Więcej możesz przeczytać w 10/2023 (97) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie