Przepis na miliony

Weź dużą sałatkę lub wrap, dołóż 50 naturalnych składników do wyboru, polej ręcznie kręconym sosem, dodaj świeżo wyciskane soki. Oto wiecznie świeży przepis na sukces Anny Krajewskiej z Salad Story.
Salad Story powstało w 2007 r. Moda na zdrowe odżywianie dopiero kiełkowała, biznesowo pomysł był więc ryzykowny. Ale zaskoczył. Okazało się, że sałatkowy fast food połączony z możliwością komponowania własnych, zdrowych i sycących sałatek, skusił klienta masowego. Dziś sieć Salad Story liczy już 40 lokali w dużych miastach w całym kraju, do 2020 r. ma ich być 80. Tak samo urosły przychody – dwa lata temu firma miała ich 30 mln zł, 2018 r. zamknęła bilans kwotą o 10 mln większą.
I to nie koniec ofensywy firmy założonej przez Annę Krajewską. Rozpoczął się rebranding marki Salad Story. W menu pojawiły się też wyciskane soki, zupy, wrapy, tzw. hot boksy na bazie kaszy, ryżu lub makaronu, dania sezonowe, a w końcu kawa i zdrowe niekaloryczne desery. Do marki dołączył też siostrzany koncept Wrap Me!, który ma na razie trzy lokalizacje w stolicy i we Wrocławiu. – Ludzie w wielkomiejskim biegu powinni dostawać zdrową alternatywę dla masowych fast foodów – mówi Anna Krajewska. A wrapa da się jeść, trzymając go...
Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl
Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?
- Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
- Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
- Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
- Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska