Fiat Tipo w leasingu, czyli dobre auto w korzystnej cenie

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 41
Z punktu widzenia przedsiębiorcy auto musi być funkcjonalne, niezawodne, oszczędne, czyli po prostu dobrze zaprojektowane. Dobrze jednak, by zakup takiego samochodu można było sfinansować na dobrych warunkach. Fiata Tipo można kupić bardzo korzystnie, bo

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Z punktu widzenia przedsiębiorcy auto musi być funkcjonalne, niezawodne, oszczędne, czyli po prostu dobrze zaprojektowane. Dobrze jednak, by zakup takiego samochodu można było sfinansować na dobrych warunkach. Fiata Tipo można kupić bardzo korzystnie, bo model ten można pozyskać w leasingu, w ramach którego spłacamy 100 proc. wartości auta.

Fiat Tipo od lat cieszy się w Polsce sporym powodzeniem. Klienci sięgają chętnie po każdą z wersji nadwoziowych tego auta, a dostępne są aż trzy: sedan, hatchback oraz kombi. Każdy z tych wariantów dostosowany jest do potrzeb innych klientów, dzięki czemu Tipo sprosta oczekiwaniom nabywców z każdej grupy wiekowej. Najmniej kosztuje sedan, który doskonale sprawdzi się jako wygodne i niedrogie auto o dużych możliwościach transportowych – ten wariant ma kufer o pojemności 520 litrów. W podstawowej wersji z 95-konnym silnikiem Tipo Sedan kosztuje 44,9 tys. zł i naprawdę trudno o korzystniejszą ofertę. A przecież w tej cenie mamy m.in. klimatyzację oraz radio Uconnect z USB. Jak sfinansować taki zakup? Wystarczy skorzystać z oferty FCA Leasing Polska – leasing 100 proc., czyli w praktyce bez dodatkowych kosztów. Przykładowo, wybierając najtańsze auto za 44,9 tys. zł brutto, zapłacimy 20 proc. czynszu inicjalnego (niespełna 

7,4 tys. zł netto), a następnie będzie do spłaty 35 rat po około 820 zł netto. Na koniec pozostaje wykupić auto za 1 proc. jego ceny. W sumie łączny koszt takiego finansowania to właśnie 100 proc., a jedynym warunkiem skorzystania z takiej oferty jest zakup ubezpieczenia GAP albo Bezpieczny Leasing – oferowanego w FCA Leasing Polska.

Oprócz sedana, korzystając z leasingu, można też oczywiście sfinansować zakup hatchbacka bądź kombi. Pierwsze z tych aut jest nieco mniejsze, o dynamicznej sylwetce. To typowy pojazd kompaktowy, ale z całkiem sporym bagażnikiem 

(440 litrów) i obszerną kabiną. Takie auto w wersji Street (m.in. z ledowymi światłami do jazdy w dzień i kołami aluminiowymi o średnicy 16 cali) kosztuje 55,3 tys. zł brutto. W tej cenie otrzymujemy samochód z 1,4-litrowym silnikiem o mocy 95 KM. Ile będzie nas kosztować? W ramach leasingu 100 proc. to nie są duże koszty: po wpłaceniu czynszu inicjalnego równego 20 proc. ceny, następnie należy opłacić 35 miesięcznych rat wynoszących około 1 tys. zł netto, by w końcu dokonać wykupu za 1 proc. ceny.

Niewiele więcej zapłacimy za rodzinne kombi, które w firmie może też w powodzeniem pełnić funkcję wygodnego samochodu do ciężkiej roboty. Powód? Bagażnik kombi ma objętość równą 550 litrów, a to jest ilość miejsca porównywalna z niewielkimi vanami. Oczywiście zawsze można też złożyć tylną kanapę i zyskać dodatkowe setki litrów pojemności. W porównaniu z analogicznym hatchbackiem, za tę wersję Tipo zapłacimy co miesiąc o niespełna 100 zł więcej. To naprawdę dobra okazja.