Bracia wzięli się za papier. Ich firma wyprodukowała już 24 mln opakowań
fot. materiały prasoweZ małej rodzinnej firmy stali się ważnym graczem na rynku opakowań i materiałów reklamowych. Założona przez braci Tomasza i Marcina Zdunków firma zpapieru.pl rocznie produkuje 2 do 3 mln opakowań. Od początku swojej działalności stworzyli ich już pawie 24 mln. Ale, jak przekonuje Tomasz Zdunek, te liczby nie są najważniejsze. – Dla nas bardziej istotna jest różnorodność klientów, z którymi współpracujemy oraz jakość naszych relacji z nimi – mówi.
Ze swoimi klientami potrafią wybrać się na górskie spacery czy żagle. Jeżeli jest taka potrzeba, wsiadają w samochód i jadą kilkaset kilometrów, by na żywo porozmawiać o nowych opakowaniach i rozwoju firmy swojego odbiorcy. W przeciwieństwie do wielu drukarni, które automatyzują kontakt z klientem, oni postawili na bezpośrednie relacje i takie podejście świetnie się sprawdza. Z ich usług skorzystało już ponad 700 podmiotów, wśród których są duzi znani gracze tacy jak: TVN, T-Mobile, Samsung czy Renault, a także przedsiębiorcy o zupełnie innej skali działalności: Pani Swojego Czasu, Go for World czy Przetestuj Perfumy. Co jest przyczyną ich sukcesu? – To proste. Elastyczność. Do każdego zamówienia podchodzimy indywidualnie i nieszablonowo, dzięki czemu jesteśmy w stanie lepiej odpowiadać na potrzeby rynku – mówi Marcin Zdunek. W przepisie, który dał sukces zpapieru.pl, ważny jest...
Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl
Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?
- Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
- Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
- Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
- Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska
Więcej możesz przeczytać w 2/2021 (65) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.